RSS

Dat ging beter!

31 Jul

Vandaag een goeie dag! Vanochtend vroeg schreef ik dat Dakotah nog niet op haar normale niveau speelde, dat ze misschien nog last had van de antibiotica. Daar was vanochtend toch niets van te merken want wat hébben ze gespeeld. Ze waren nog steeds bezig toen ik boodschappen ging doen. Toen ik thuiskwam was m’n tapijt wit van de haren …. 😀 Ik was er eindelijk in geslaagd een paar sportschoenen te vinden waar ik met m’n gebroken teen enigszins op kon lopen. Belangrijker was natuurlijk dat de doos mooi was: die werd dan ook direkt ingepikt:

Niet alleen het spelen ging geweldig, vanavond ging ook het inbrengen van olie in Dakotah’s oortje een stuk beter. Het werd dankzij een gesprekje met Corien vanochtend tenminste geen worstelpartij, dus voor Dakotah veel minder stressvol. Ik heb haar echt stevig in haar nekvel gepakt, en ik vóelde dat ze haar verzet opgaf. Dat werkt dus goed. Bedankt Corien!! Ik moet nu nog zien dat ik er beter in word om de olie goed in het oor te krijgen. Ik hoop dat het dit keer voldoende in de gehoorgang kwam en niet alleen in de oorschelp. Het zat in ieder geval niet op mij of op het aanrecht 😉 Maar goed: al doende leer ik want ik heb een bruin vermoeden dat dit misschien een permanente situatie wordt. En dan zit de oplossing toch echt in mijn aanpak. Uiteraard kreeg ze als beloning lekker te eten. Ze weten gek genoeg precies welke plek van hun is: ieder gaat (meestal) bij z’n eigen bakje klaarstaan …. nog even en ze kunnen in het circus werken.

 
 

Geef een reactie

 
