RSS

Eindelijk zon!

23 Jul

Vanochtend kon ik m’n sportschoenen voor het eerst weer aan: m’n gebroken teen begint wat minder gevoelig te worden. Ik kon dus weer op de crosstrainer en het roeiapparaat. Het begint weer ergens op te lijken. De blauwe plekken in m’n gezicht zijn voor een groot deel verdwenen, en de meeste problemen heb ik nu met m’n linkerhand en -knie. Hopelijk trekt het vocht ion m’n knie een beetje weg door het trainen.

Vanmiddag heb ik genoten van de zon op m’n balkon. Voor het eerst in weet ik hoe lang. Het is voor m’n gezicht nog niet echt lekker om lang in de zon te zijn, dus ik moet dat een beetje afdekken. Lekker gezellig samen met Dakotah: ze blijkt een echte zonaanbidder en ligt heel veel buiten. Het is nu een week geleden dat ze bij Liesbeth was, en volgende week maandag moeten we terugkomen voor controle. We zitten nu op de helft, en ik hoop dat het goed gaat. Ze eet uitstekend, maar ze speelt duidelijk minder dan voor de ingreep. Dat is natuurlijk logisch want het was best heftig. Ze slikt haar pillen braaf, ze krijgt nog pijnstilling maar die zal morgen op zijn denk ik, en dan moet ze het op eigen kracht doen. Ik hoop dat het goed geneest, en dat haar oortje straks ook in orde is.

Hier Dakotah vanmiddag, lekker in haar hoekje,

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op juli 23, 2012 in Buitenwereld, Gezondheid katten

 

Geef een reactie

 
