RSS

Quast doet de was

19 Jul

Ik ben vanochtend bij het handenteam geweest. Hand is onderzocht en ik heb
een andere brace gekregen die ik nu permanent om moet houden behalve ’s nachts.
Ook daar is alleen maar alles gekneusd, en dat heeft tijd nodig. De brace had ik
al omdat er een peesontsteking in m’n duim zit, maar ik heb nu eentje die
flexibeler is en meer ruimte geeft aan het opzwellen gedurende de dag. En verder
natuurlijk weer een batterij aan oefeningen  dus ik weet wat me te doen staat.

Van het handenteam meteen door naar de fitness (alles zit in 1 gebouw) en daar
netjes m’n best gedaan. Viel me niet mee, en roeien en crosstrainer lukt nog
niet, ook vanwege die gebroken teen. Maar goed: het begin is er weer. Ik heb me
ook gewogen en was slechts 300 gram aangekomen dankzij alle lekker weke
pannekoeken die ik naar binnen geslobberd heb ipv boterhammen of salade.
Pannekoeken leek me fijner dan babyvoeding (hoewel dat een nieuwe trend is
geloof ik om af te vallen). Kortom: de Boer staat weer op de rails. Straks nog naar de pedicure en morgen de hechtingen er uit en ik ben er weer helemaal klaar voor.

Met de katjes gaat het goed. Dakotah is misschien iets
rustiger dan voor de ingreep maar ze krijgt ook nog pijnstilling t/m zaterdag.
Vanochtend heeft Quast meegeholpen in huis: hij deed de was …

 

Geef een reactie

 
