RSS

Thuis gezocht voor 3 katten

17 Jul

Tja, en dan krijg je dit verzoek. Beetje wrang. Het gaat dus niet om mijn trio want dat gaat hier niet meer weg. Hoe groot is de kans dat je 3 katten tegelijk geplaatst krijgt. Precies een maand geleden kreeg ik in 1 klap 3 katjes in huis, en nu krijg ik onderstaand bericht van Veerle. Het minste dat ik kan doen is dit verzoek hier op m’n blog plaatsen. Wat zou het mooi zijn als ze niet uit elkaar gehaald worden. Als iemand iets weet: klik op de link naar het asiel:

    Streekdierentehuis.’t..Julialaantje 

Ha Marga,

hoe staat het leven? Waar ik nu voor mail zijn deze 3 schatjes, werkelijk om van te kwijlen.Weet je iemand in je omgeving die in 1 klap 3 GEWELDIGE katten wil? Uit ‘mijn’ asiel natuurlijk. Ze zijn écht onwijs leuk! Kunnen ze lekker samen blijven….zou tof zijn!

Groeten Veerle

 
1 reactie

Geplaatst door op juli 17, 2012 in Buitenwereld, Katten

 

Een Reactie op “Thuis gezocht voor 3 katten

  1. dicky

    juli 17, 2012 at 6:36 pm

    Ja waar haal je iemand vandaan die er 3 tegelijk wil, moeilijk hoor.
    ook ik zal mijn ogen en oren open houden.
    Soms wil het nog wel eens lukken, daar ben jij inderdaad het goede voorbeeld voor.
    Ik hoop op het beste voor deze 3 mooitjes.

     

Geef een reactie

 
