RSS

Vandaag al wat beter

13 Jul

Het wordt lekker blauw. Ik kijk erg zielig maar dat komt omdat ik nog beetje moeilijk praat en niet kan lachen. Alles is nog opgezwollen. Ik heb rustig aan gedaan, maar ben wel benzine gaan tanken, dus autorijden lukt. Maandag moet ik met Dakotah naar Liesbeth. heb haar vandaag gesproken: voor 10 uur maandagochtend brengen, nuchter uiteraard, en dan wordt ze met een gasnarcose verlost van die poliep in haar oor, en wordt haar gebitje behandeld. Dan kan ik zelf dinsdag naar de KNO-arts voor die gebroken neus.

Stofzuigen lukt ook, alleen bleek de stofzuigerzak losgelaten te hebben, bleek toen ik de kap openmaakte. Ongelooflijke ravage, ik hoop dat de filters voldoende tegengehouden hebben zodat de motor niet naar z’n grootje gaat. |Het is tenslotte vrijdag de 13e dus dit was mijn pech vandaag. Die van gister telde niet mee ….

Woensdag naar de manueel therapeut en donderdag naar het Handenteam en de pedicure. Er wordt toch echt voldoende aan me gesleuteld 😀

Jan heeft me nog niet gezien….

 
4 reacties

Geplaatst door op juli 13, 2012 in Gezondheid

 

4 Reacties op “Vandaag al wat beter

  1. Katja

    juli 13, 2012 at 11:18 pm

    O,o, Marga, wat een ellende! Toch vind ik dat je er vandaag alweer beter uitziet dan gisteren! Heel veel sterkte gewenst!
    Kijkt Jan nooit op je weblog dan? Kan ie zich vast geestelijk voorbereiden, hahaha! Sorry, grapje…niet echt leuk hè?

     
    • margali

      juli 14, 2012 at 9:19 am

      Hi Katja, Jan kijkt inderdaad nooit op m’n blog. Hij gebruikt internet/email voor z’n werk maar verder niet. Is ook geen schrijver en dat vond ik in het begin wel lastig. Ik maak trouwens zelf ook grapjes in de winkel hoor. Vanochtend zei ik “had je die ander moeten zien ….” en Jan heb ik gisteravond maar een foto gestuurd.

       
  2. Yvonne

    juli 15, 2012 at 7:07 am

    Heeft Jan je ondertussen gezien Marga?
    En….was ie geschrokken?
    Maar deze foto valt al weer erg mee gelukkig!

     
  3. margali

    juli 15, 2012 at 7:35 am

    Hey Vonne, ik heb Jan niet meer gehoord dus geen idee of hij de foto gezien heeft (hij had een probleem met openen van bijlagen, misschien maar goed ook 😀 ) Volgens mij gaat het iedere dag stukken beter. Ik begin nu zelfs te twijfelen of die neus echt wel gebroken is zoals de artsen in het ziekenhuis vertelden. Hoor ik dinsdag wel van de KNO-arts. Eerst morgen die ingreep voor Dakotah. Vanaf 6 uur vanavond nuchter houden … de andere katten moeten meedoen.

     

Geef een reactie

 
