RSS

Ongeluk gehad op de fiets

12 Jul

vanochtend naar de fitness in regenpak en op klompen omdat ik nog steeds geen schoenen kan dragen. op terugweg naar ah, kocht wat meer boodschappen dan gepland, dus – ja ik weet het stom stom stom – tas aan het stuur, sporttas zwaar gevuld aan m’n schouder, twee keer steppen om snelheid te krijgen en op m’n zadel te komen en ik ging onderuit. Lieve marokkaanse meiden vonden dat de ambulance gebeld moest worden, ik wou niet maar bleek te bloeden als een rund. Ambulance en politie – kreeg gelukkig geen boete omdat ik geen id bij me had  – naar eerste hulp gebracht met alle boodschappen. resultaat gebroken neus, schaafwonden, tand door m’n lip, diepe snee onder m’n kin met 5 hechtingen, beide handen heel pijnlijk, linkerknie gezwollen met scherpe pijn. foto’s van linkerduim gemaakt maar niet gebroken.
ff laten zien hoe stoer ik ben …. ben zelf met taxi weer naar huis gegaan, alle boodschappen opgeruimd, lopend naar de ah gegaan om fiets op te halen – zag plasje van mijn bloed nog liggen – want beweging leek me goed voor de knie, alle kleren gewassen want onder het bloed, kattenbakken schoongemaakt en nu zit ik op de bank en zit nu tegn m’n eigen wang aan te kijken. ga 2 blauwe ogen krijgen, misschien heel blauw gezicht … begin nu beetje af te knappen. heb tramadol geslikt die hopelijk gaat werken. was zelfs in staat om er een foto van te maken, want zusje ineke skypte toevallig en wou heel sadistisch zien hoe ik er uit zie. word er niet mooier op….

 
5 reacties

Geplaatst door op juli 12, 2012 in Gezondheid

 

5 Reacties op “Ongeluk gehad op de fiets

  1. Marloes

    juli 12, 2012 at 4:06 pm

    Oh, wat een pech! Ziet er niet zo best uit! Heel veel sterkte en beterschap gewenst!

     
  2. Maret

    juli 12, 2012 at 4:59 pm

    Ooooohhh Marga, wat zie je er uit. Stom stom stom, maar dat weet je zelf ook wel :-). Hoop dat je snel opknapt. Gelukkig zal het de katjes worst zijn hoe je er uit ziet LOL.

     
  3. Everdien

    juli 13, 2012 at 5:47 am

    Beste Marga,

    Dat is schrikken als je op je weblog komt want je verwacht de 3 Musketiers te zien.We wensen je een spoedig herstel toe en veel sterkte gewenst.

    Groeten,

    GIjs en Everdien.

     

Geef een reactie

 
