RSS

Met z’n kont in de petunia’s

06 Jul

…. ik weet alleen niet wie z’n kont … maar weet bijna zeker dat het Quast is geweest die afgelopen nacht geprobeerd heeft op de balustrade te springen en gemist heeft, en vervolgens in de petunia’s is beland. Want vanochtend was de halve plantenbak platgedrukt en lagen er nogal wat bloemen en bladeren op de grond. Potverdorie net m’n mooiste bak … ik heb het weten te fatsoeneren en het groeit natuurlijk snel weer aan. Heb alle konten gecontroleerd op klevende bloemen of blaadjes maar helaas 😀

 
3 reacties

Geplaatst door op juli 6, 2012 in Streken van Quast

 

3 Reacties op “Met z’n kont in de petunia’s

  1. Dirk

    juli 6, 2012 at 7:06 pm

    Ik gok op Ashmanti…. Quast weet heel goed hoe hij op het randje moet komen.
    Je had niet alleen naar de kontjes moeten kijken, je had ook even moeten ruiken 🙂

     
  2. margali

    juli 6, 2012 at 7:47 pm

    Mmmm, ik weet dat ik de neiging heb om Quast overal de schuld van te geven, maar ik heb Ashmanti nog nooit op de balustrade gezien, en Quast zit daar vaak. Ik had gisteren een plant weggehaald waardoor er een plek ontstond die hij als opstapje kon gebruiken maar volgens mij heeft hij zich daar toch op verkeken. Hij springt nét zo goed als Ben, of nog beter zelfs, maar heeft ook de neiging om onmogelijke of onverstandige dingen te willen uitproberen 😀
    Hoe het ook zij … de dader zwijgt.

     
  3. Natan

    juli 8, 2012 at 10:54 am

    Heerlijk genieten van alle kattenverhalen, wat een mooie katten Marga, wat zul je blij met ze zijn! Het is je van harte gegund na jaren van zorg!

     

Geef een reactie

 
