RSS

Kwijt!

21 Jun

De truuk heeft gewerkt! Corien had me maandag al geadviseerd om dit te doen, maar softie als ik ben heb ik het uitgesteld omdat Ashmanti duidelijk snotverkouden was en heimwee had. Gisteravond dus alsnog haar advies gevolgd, en tunnels en kisten geblokkeerd zodat hij zich niet meer zo kon afsluiten.. Ik heb vannacht voor het eerst in weet ik hoe lang gewoon doorgeslapen. En toen de wekker ging werd ik uit bed gehaald door Quast en Dakotah: HONGER! en zo waar kwam ook Ashmanti tevoorschijn. Allemaal uitstekend gegeten. En daarna gingen Quast en Dakotah hun gang, maar was Ashmanti duidelijk weer aan het zoeken. Eerst verschool hij zich achter de gordijnen in een hoekje, maar toen ik terugkwam van fitness was ik hem kwijt. NΓ©rgens meer te vinden. Uiteindelijk zag ik dit:

 
4 reacties

Geplaatst door op juni 21, 2012 in Katten

 

4 Reacties op “Kwijt!

  1. Nadine

    juni 22, 2012 at 5:49 am

    Oh Marga, wat een heerlijke hoop knuffelpluis! Natuurlijk kun je daaruit niet kiezen! Vind het heerlijk voor je. En wat zal je genieten als ze alle drie de snuitjes in de voerbakken drukken. πŸ˜‰
    Ben ook een beetje verliefd op Quast, wat een heerlijke vent is dat zeg. πŸ™‚

    Baily heeft zijn ingreep er trouwens ook opzitten. Hij heeft z’n tandjes nog, maar alle kiezen zijn weg.
    We zijn nu ruim 2 weken verder en hij staat nog wel op pijnstillers. Het gaat op zich geweldig, ziet er prachtig uit, maar de hechtingen bevallen meneer niet. πŸ˜‰ We hebben een half z’n best doen, half profiteren van de situatie. Vooruit, mag nog heel even. Hij eet grotendeels z’n dieetvoer, met een Almo aanvulling. Komt helemaal goed. πŸ™‚

    Geniet lekker van je schatjes. Na de eerste probleempjes verdien je jaren zonder zorgen, maar knorrende hoopjes geluk die dag na dag je de oren van je hoofd eten! πŸ™‚

    Liefs Nadine.

     
    • margali

      juni 24, 2012 at 12:18 pm

      Hi Nadine, fijn dat die ingreep weer achter de rug is voor Baily. Toch niet niks. Geef hem maar een knuffel van me.
      En ja, iedereen lijkt als een blok te vallen voor die rooie … toen ik z’n foto zag was ik ook wΓ©g van hem. Maar de ragdolls komen langzamerhand meer tevoorschijn, en oh wat is Ashmanti een lieverd van een kater zeg. Coriuen zei dat Dakotah een enorme knuffel was, maar haar broertje is dat volgens mij ook … Ik geniet enorm van ze,
      liefs
      marga

       
      • Nadine

        juli 4, 2012 at 11:33 pm

        Hey Marga,
        Tja Rooien hebben een streepje voor bij me he? Altijd al gehad πŸ™‚ Maar ze zijn allemaal om op te vreten. Zo te lezen beginnen ze zich allemaal in te graven en hun draai te vinden, heerlijk! Ik gun het je zo. Als iemand het verdiend, dan ben jij het πŸ™‚
        Dat heerlijke kleffe stel ook… zalig… Ragdolls staan natuurlijk ook bekend ook hun zachtaardigheid, dus verbaasd ook niet echt dat zodra ze ‘thuis’ zijn. dat de charme aan gaat he? πŸ™‚

        Bail zegt prrrrrtttt… lekkere knuffelbeer πŸ˜‰ Hij is weer zijn ondeugende guitige zelfje. Gaat goed met hem, maar straalverpest met al die extra hapjes en aandacht, hehe… geeft niks. Na zo’n avontuur mag je best wat extra tlc willen en als goed getraind personeel ben ik ter wille. Al hebben we hem nu strikt weer op z’n dieet gezet. Er is enige strijd nu, maar gelukkig is Bail een hongerlepje πŸ™‚ Gaat prima met het beertje!

        Beterschap voor je teen en veel geluk!
        Liefs een veel katteknufjes,
        Nadine.

         
  2. margali

    juli 5, 2012 at 11:58 am

    Fijn dat hij zo goed herstelt Nadine. Mijn teen gaat ook al stukken beter hoor, dank je!
    liefs
    marga

     

Geef een reactie

 
