RSS

Voor het eerst

19 Jun

Afgelopen nacht heb ik eindelijk geslapen: ik hoorde Quast weer op de kast, ik hoorde Ashmanti roepen om z’n moeder (corien :D) maar ik was out. Vanochtend voor het eerst kwam Dakotah me begroeten en vragen om eten. Ik moest eerst Ashmanti uit de klimboomtunnel vissen en de eetkamer afsluiten, want straks om 1 uur moeten we bij Liesbeth zijn. Dakotah’s hechtingen van de castratie moeten nog verwijderd worden, en Ashmanti heeft een snotneus. De dunne poep van Quast is volgens mij nu weg, misschien dankzij de andere brokken die ik nu neergezet heb, en misschien ook omdat hij de verhuisstress verwerkt heeft want gistermiddag was hij duidelijk minder hyper en adhd. Ik dacht eerst nog dat hij misschien Ashmanti achterna zou gaan met een snuffelneus, maar hij eet nog steeds prima en bij allebei voelen de oortjes normaal aan. Liesbeth gaat dus kennismaken met alle 3. Corien en ik zijn benieuwd wat ze er van vindt ….

Hier heb ik vanochtend intens van genoten:

 
4 reacties

Geplaatst door op juni 19, 2012 in Gezondheid katten, Katten

 

4 Reacties op “Voor het eerst

  1. Dicky

    juni 19, 2012 at 8:46 am

    Wat gezellig en wat een mooi balkon voor de katjes.
    Geniet er lekker van Marga en sterkte bij Liesbeth. Hele onderneming weer met 3 katjes.

     
  2. Yvonne

    juni 19, 2012 at 9:59 am

    Ik heb hier nog even heerlijk alles gelezen Marga,en bij mijn favorieten gezet!
    Ik geniet zó mee van je geluk met deze drie mooierds…ook voor hun,want wat boffen ze,en Quast(wat pást die naam bij hem)weet dat al!

    Maar ik heb ook nog even je laaste zinnetjes over Coco gelezen,brok in mijn keel,maar ze worden nóóit vergeten,alle drie niet,niet door jou en niet door ons!
    Nogmaals heel erg veel geluk met deze drie schatten,en ik ben heel benieuwd wat Liesbeth van ze vind!
    Ik kreeg gisteren trouwens een hele enthousiaste mail van Kitty(van Sammie)over je nieuwe katjes,die dacht dat ik dat nog niet wist ha ha !
    Liefs Yvonne

     
    • margali

      juni 19, 2012 at 7:38 pm

      Wat lief van je Vonne, je leeft altijd zó mee. Ik denk dat ik morgen even een updat eover ons bezoek aan Liesbeth hier neerzet. Ben nu te moe en Quast ligt op schoot en op m’n arm….

       
      • Yvonne

        juni 19, 2012 at 7:46 pm

        Ha ha ,net als toen je geen hoofdletters kon schrijven omdat Coco op je toestenbord lag!
        Maar je hebt gelijk,ga maar lekker relaxen en genieten van je mooie rooie hoor!
        En welterusten voor straks!

         

Geef een reactie

 
