RSS

Jan is goedgekeurd

18 Jun

Het is hier nog erg wennen: voor mij, en voor de Ragdolls, maar niet voor Quast. Hij is heer en meester, en haalt de raarste capriolen uit. Toen Jan gisteren kwam werd hij direkt goedgekeurd, zie de foto’s. De ragdolls hielden zich overdag weer heel klef samen schuil in hun kist, totdat ik ze daar gewoon uitgehaald heb (dwz kist omhoog trekken want er zit geen bodem in :D). Net als de avond ervoor kwamen ze rond 9 uur tevoorschijn, en toen was het spelen, kroelen met knuffelkussens en met elkaar. Maar oh wee toen ik uitgeput naar bed ging; Ashmanti begon weer te roepen en te huilen, en heeft dat tot een uur of 5 volgehouden, uiteraard geflankeerd door z’n zus. Er kwam even een confrontatie toen Quast op m’n bed zat en de ragdolls op de grond voor z’n neus. Voor het eerst werd er even geblazen 😉 Toen het eindelijk stil werd begon Quast aan een nieuwe dag en om 5 uur hoorde en zag ik dit (die kast is 2.60 hoog): klik op de foto voor vergroting

 
4 reacties

Geplaatst door op juni 18, 2012 in Gezondheid katten, Katten, Streken van Quast

 

4 Reacties op “Jan is goedgekeurd

  1. Femke

    juni 18, 2012 at 9:53 am

    O die Quast! Het is me een heerschap wel zeg. 🙂 Onze Tieks ging vroeger ook bovenop de kast zitten om vervolgens vol bij Leon, die dan lag te slapen, op zijn buik te springen! Van het bed af te sjezen, terug bovenop de kast te kruipen en het gewoon nog eens te doen, en nog eens, en nog eens…. Hoop dat Quast dat kunstje niet ook gaat doen! En wat zijn de ragdolls heerlijke plakkers zeg, vind dat altijd zo lief als ze écht samen zijn, daar smelt je toch van?

     
  2. nienke

    juni 18, 2012 at 10:39 am

    Achgossie, het ragdollduo had zeker niet uit elkaar gehaald mogen worden (wie weet wat ze samen al meegemaakt hebben?) Die moeten gewoon samen rustig wennen aan de nieuwe situatie. En Quast, tja, dat is een soort reincarnatie van Benneke en Joris lijkt het wel. Laten we hopen dat ze het met z’n allen erg naar hun zin gaan krijgen bij jou! En dat jij van hun kunt genieten uiteraard!

     
  3. Maret

    juni 18, 2012 at 11:13 am

    Fijn dat Jan is goedgekeurd :-), toch niet geheel onbelangrijk lijkt mij zo. En die twee lijken net Keiko en Kenji, waar de een lag was de ander, ook altijd om elkaar heen gevouwen. Nee inderdaad, dat kon je niet uit elkaar halen. Schattig gezicht. En tja Quast, met mijn zwak voor rood, heeft natuurlijk sowieso mijn hart gestolen !

     
  4. Marielle

    juni 18, 2012 at 4:07 pm

    Quast op de kast:-) Hij lijkt in karakter denk ik op mijn rode monster Spike. Die denkt ook dat hij de baas is in huis. Jammer genoeg is hij ook de kleinste en delft hij steeds het onderspit tegen de de dames. Maar geloven blijft hij het;-)

     

Geef een reactie

 
