RSS

Coco is weer thuis

09 Jun

Vanochtend ben ik naar het crematorium gereden. Ik stapte een beetje afwezig de receptieruimte binnen en toen me gevraagd werd “wat kan ik voor u doen?”… zei ik “ik kom m’n kat halen”.  En tja, dan krijg je een goedbedoelde correctie “u bedoelt de as van uw kat?” . Ik heb het maar zo gelaten en bevestigd, maar vroeg me wel af of er mensen naar het crematorium komen om het lijfje van hun dode huisdier daar op te halen?

Hoe het ook zij …. ze is thuis, en er staan hier nu 3 urntjes in de kast.

 
2 reacties

Geplaatst door op juni 9, 2012 in Afscheid & rouw

 

2 Reacties op “Coco is weer thuis

  1. nienke

    juni 9, 2012 at 8:46 pm

    dikke knuffel van ons drietjes!

     
  2. Nadine

    juni 15, 2012 at 12:55 am

    Op de een of andere manier zijn de momenten dat ik hier even niet kijk, meteen de momenten waarop er ingrijpende dingen gebeuren in jouw leven.

    Zit hier weer met tranen, je lieve meisje…

    Heel erg veel sterkte en kracht lieve Marga. Wat zal het stil zijn, je handen leeg…
    Hele dikke digitale troostknuffel.

    Liefs Nadine.

     

Geef een reactie

 
