RSS

Een oude dame en een jongeman

04 Jun

Zaterdag gebeurde er nog iets bijzonders: mijn bovenbuurjongetje Jacob roept altijd zodra hij me ziet “waar is Coco?” en dan komt hij meestal ook even naar haar kijken. Echter: Jacob is bang, dus moet opgetild worden. Samen gingen we dan naar binnen om Coco te zoeken en dan zei hij haar gedag. Hij bleef angstvallig op m’n arm zitten, en als Coco bewoog dan verstijfde hij helemaal….. Dit keer ging hij tot onze stomme verbazing zelf naar binnen, en nadat ik het voorgedaan had heeft hij haar zelfs een paar keer durven aaien …. hij was apetrots. En ik vond het heel bijzonder dat nog net op de valreep Jacob z’n angst voor Coco overwonnen heeft.

 
5 reacties

Geplaatst door op juni 4, 2012 in Afscheid & rouw, Jacob-Eva

 

5 Reacties op “Een oude dame en een jongeman

  1. Dicky

    juni 4, 2012 at 2:22 pm

    Leuk verhaal, leuk jochie en jammer dat hij Coco moet gaan missen.

     
  2. Marloes

    juni 4, 2012 at 7:05 pm

    Heel bijzonder…..

     
  3. Femke

    juni 5, 2012 at 7:37 am

    Hallo Marga, Ik kwam op je ste en blog, omdat ik advies wilde hebben ivm mijn kater met blaasgruis, maar nu lees ik dat je morgen afscheid moet nemen van Coco. Wat ontzettend erg! Ik wens je heel veel sterkte! Liefs Femke (van het diabetiskattenforum)

     
    • margali

      juni 5, 2012 at 8:15 am

      Dag Femke, ik wist niet dat je me volgde …. dank je wel voor je steun. Coco is de laatste van m’n drie katjes. Joris, m’n suikerspinner, was haar halfbroer en overleed in december 2010. Sindsdien ben ik niet meer op het diabetesforum geweest geloof ik. Ik hoop dat het goed met jullie gaat.
      Dank en groetjes
      marga

       
  4. Marina Rietberg

    juni 5, 2012 at 11:21 am

    Lieve Marga,

    Heel veel sterkte morgen. Mijn gedachten zijn bij je en ik wou dat ik iets meer kon doen maar helaas kan ik niet toveren.
    Dikke knuf van Tobias, Soda, Noor en Marina.

     

Geef een reactie

 
