RSS

Diepe slaap

31 Mei

Ze doet alles wat ze moet doen: ze plast (zoals gebruikelijk heel veel), en ze poept keurig. Ik heb de Gourmet nu uit het menu geschrapt; stel je voor dat het tóch ervoor zorgt dat ze zich  niet lekker voelt daardoor en dat ze ongemerkt toch van haar colitis last heeft. Vanochtend ging het spuitvoeren redelijk, maar ze huilt vaak klagelijker dan normaal….ik weet niet hoe ik het moet noemen.  Na het spuitvoeren vroeg ze wel zoals gebruikelijk om haar beloning: een borstelbeurt. Maar ze wou niks hebben van m’n ontbijt terwijl ze het normaliter nog nét niet uit m’n hand slaat … bij elke hap zag je vroeger dat koppie heen en weer gaan, m’n hand volgend. Nu had ze geen interesse.Ik zit nu op de bank, en ze ligt naast me. In een diepe diepe slaap…..ik weet niet of ze het nog wel zo leuk vindt hier …..

 
1 reactie

Geplaatst door op mei 31, 2012 in Afscheid & rouw

 

Een Reactie op “Diepe slaap

  1. nienke

    juni 2, 2012 at 9:38 am

    ik hoop ook dat het een soort dip is.
    Misschien toch wel door het warme weer?
    Succes met de “old lady”

     

Geef een reactie

 
