RSS

Ze ligt wel naast me op de bank …

30 Mei

maar ze blijft héél stil liggen. Wil geen stukjes van een gehaktballetje (waar ze normaal een moord voor doet), en toen ik m’n bakje yoghurt met veel kabaal leeglepelde bleef ze in een heel diepe slaap … terwijl ze anders rechtop gaat zitten want na de yoghurt komt namelijk kaas. Drie keer roepen hielp niet, ik moest haar echt aanraken voordat ze wakker werd. Kaas wil ze nog wel … Ik begon haar eten voor half 8 in spuiten te stoppen, en opeens besloot ik om het gewoon weg te gooien …. spuitvoeren gaat moeilijker terwijl ik haar toch vanmiddag een dubbele dosis metacam heb gegeven. Lijkt niets te veranderen aan haar eten, af en toe vliegt het nét zo hard eruit als het erin gaat… Om half 10 krijgt ze altijd a/d. Kijken hoe dat gaat. Ze ligt wel heel relaxed …

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op mei 30, 2012 in Afscheid & rouw

 

Geef een reactie

 
