RSS

Coco is jarig vandaag!

15 Mei

Queen of the Castle

Een jaar geleden was ze doodziek en wisten we niet of ze het ging redden. Ze is een taaie oude dame en is toch maar mooi 17 jaar geworden vandaag. Ze wordt héél langzaam wat rafelig aan de randjes, wast zich wat minder goed, loopt strammer maar wél nog steeds met keurige balletpasjes … Ik hoop zo dat ze nog een tijdje bij me mag blijven.  Bovenstaande foto nam ik gisteren. Hieronder mijn aller-aller-favorietste foto van 5 jaar geleden:

 
8 reacties

Geplaatst door op mei 15, 2012 in Gezondheid katten

 

8 Reacties op “Coco is jarig vandaag!

  1. Marloes

    mei 16, 2012 at 10:12 am

    Nog altijd een prachtige dame!

     
  2. Maret

    mei 16, 2012 at 6:56 pm

    17 jaar, een hele leeftijd! Ik ben een dag te laat maar beter te laat dan nooit denk ik dan maar :-). Geef haar maar alsnog een dikke knuffel van mij!

     
  3. Katja

    mei 18, 2012 at 2:07 pm

    Ik heb al twee keer eerder gereageerd, maar reacties zijn niet doorgekomen… Maar alsnog gefeliciteerd met Coco en dat je nog maar lang van haar mag genieten! Wat is ze toch een mooie poes!

     
    • margali

      mei 18, 2012 at 2:21 pm

      Och Katja, wat leuk dat je gereageerd hebt, en vervelend dat je dat 3 keer moest doen. Ik heb even gekeken en je eerste 2 berichten zijn in de spambox terechtgekomen. Idioot, want het is toch niet de eerste keer dat je hier reageert, en dit 3e bericht komt opeens wél goed terecht. Snap er niks van. Ik heb je eerste berichten maar verwijderd.
      Hoop dat alles goed gaat met je!?
      Dank je wel en groetjes
      marga

       
  4. Pauline

    mei 21, 2012 at 10:59 am

    He Marga, van harte gefeliciteerd hoor! Een respectabele leeftijd. Ik hoop dat het goed met je gaat maar zo te lezen wel. Hier ook alles prima, ook met de dames Fien en Saar. Lieve groetjes uit Vlaardingen.

     
    • margali

      mei 21, 2012 at 5:44 pm

      Hi Pauline, wat leuk van je te horen, en wat fijn dat het goed met jullie gaat. Geef de dames maar een knuffel van me!
      liefs
      marga

       
  5. Everdien

    mei 24, 2012 at 11:25 am

    Hallo Marga,

    Als nog van harte gefeliciteerd met Coco. Wat betreft de ondertiteling van de foto Lady of the Castle, zeer passend ze doet haar naam eer aan.

    De beste wensen voor mens en dier.

    Gijs en Everdien.

     
  6. Everdien

    mei 24, 2012 at 11:28 am

    Hoi Marga,

    Herstel wat is dat voor een titel Lady , Queen of the Castle natuurlijk!!!

    Everdien.

     

Geef een reactie

 
