RSS

Kat cadeau!

22 Feb

Afgelopen zondag kreeg ik van Jan een schitterend cadeau. Alvast voor m’n verjaardag zei hij. Hij kon niet wachten tot augustus, en dus kreeg ik het nu al. Een prachtige kat van glas, handgemaakt door Germano Padoan.

Deze foto heb ik geleend van deze site want het is erg moeilijk om er zelf een goeie foto van te maken. Hij is beeldschoon, de mijne heeft iets minder bruine vlekken want ze zijn natuurlijk allemaal verschillend. Hij zit in de vensterbank.

 
6 reacties

Geplaatst door op februari 22, 2012 in Algemeen

 

6 Reacties op “Kat cadeau!

  1. Maret

    februari 22, 2012 at 7:17 pm

    Wat ontzettend lief van hem en wat een mooi cadeau Marga!! Heerlijk zo’n vroeg verjaardagscadeautje!

     
  2. Dicky

    februari 22, 2012 at 7:24 pm

    Schitterend Marga,
    Maar volgens mij ben ik eerder jarig.
    Mooi hoor

     
  3. marloes

    februari 23, 2012 at 10:15 am

    Wat prachtig!!

     
  4. marijke

    februari 25, 2012 at 1:08 pm

    Wat mooi en wat lief van Jan.

     
  5. ellen

    februari 25, 2012 at 7:00 pm

    je hebt het verdient vind ik. hij is heel mooi.
    ellen

     
    • margali

      februari 25, 2012 at 8:41 pm

      Geen idee of ik hem verdien Ellen …. maar Jan vindt me wel lief zo te zien 😀

       

Geef een reactie

 
