RSS

Boksbal

16 Dec

Ik voel me als een boksbal waar tegenaan gerost wordt. Er gebeurt zo veel de laatste weken dat ik het soms niet kan bijhouden. Of opeens een uitbarsting heb – net als indertijd toen ik nog werkte, 3 zieke katten had, en mam verzorgde. Ik weet dat ik dan even terug naar mezelf moet, maar soms wordt me niet eens de gelegenheid gegeven. Opnieuw blijkt dat die maanden rond de jaarwisseling wel heel erg intens zijn ……Toch hangt die boksbal nog steeds aan het plafond, en funktioneert goed. Ikke dus ook!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op december 16, 2011 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
