RSS

Sneller kan niet

26 Okt

Vanochtend bij m’n huisarts een verwijzing gehaald voor een orthopeed: m’n linkerknie doet al een tijd flink pijn, en de therapeut vond het hoog tijd voor een foto en onderzoek. Met de verwijzing op zak ging ik naar het sportcentrum van het Jan van Breemen Instituut voor m’n workout, en toen ik klaar was liep ik even langs de balie van orthopedie om te vragen hoe lang de wachtlijst was. Uhhh ….. 5 minuten, dus je moet rennen….. Als de donder werd ergens m’n status tevoorschijn gehaald, gelukkig had ik de verwijzing dus in m’n zak, en ik kon zo binnen lopen bij de arts. Onderzoekje, vervolgens een deur verder voor 2 rontgenfoto’s, toen weer gewoon binnenlopen bij de arts voor de uitslag. Jammer genoeg is er niks aan te doen: ook in m’n knie heb ik nu beginnende artrose. Binnen een half uur na m’n vraag over de wachtlijst stond ik met diagnose en al weer buiten.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op oktober 26, 2011 in Gezondheid

 

Geef een reactie

 
