RSS

Handje helpen …..

07 Okt

Coco heeft haar eigen klimboom, de witte klimboom. De blauwe klimboom was van Benneke. Joris wou helemaal geen klimboom want dan moest hij klimmen …. en hij was liever lui.  Coco ligt het liefste in de tunnel, en als de zon schijnt ligt ze helemaal bovenin. Ik had al een tijdje in de gaten dat ze problemen had met erin en eruit te komen, maar ze was me altijd te vlug af dus ik zag niet precies hoe ze het deed. Vanochtend kreeg ik het in de gaten want ze viel na een mislukte sprong met een klap van het onderste witte plateau af. Blijkbaar klom ze van daaruit via die grijze paal naar haar tunnel … tijd dus om in te grijpen.

Ze springt nu vanaf het kleine witte krukje op het onderste plateau, loopt door naar het eind van het plateau, springt op de zwarte en daarna op de grijze klimpaal, en dan zo de achterkant van de tunnel in. Ze is slim …. en ze had bliksemsnel in de gaten wat de bedoeling was. Probleem is nu wel dat ik in m’n eentje op de bank zit omdat zij nog steeds in de tunnel ligt.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op oktober 7, 2011 in Gezondheid katten, Katten

 

Geef een reactie

 
