RSS

Fly Joris, fly

31 Aug

Geen idee waarom dat nu gebeurt, maar ik ben opeens bezig met Joris. Een week geleden heb ik die video’s van hem aan elkaar geplakt tot een filmpje. Voor het eerst trouwens dat ik zoiets probeerde. En nu heb ik een soort afscheidscollage gemaakt van wat foto’s die ik gemaakt had van z’n laatste tijd. Vooral in het 2e gedeelte heb ik foto’s gebruikt die Ellen van hem maakte een week voordat hij stierf. Je ziet hoe moe hij uit z’n oogjes kijkt, en hoe hij eigenlijk al een beetje afscheid neemt. Toen ik de muziek (“Fly” van Celine Dion) erbij voegde kreeg ik toch wel tranen …. je bent dus gewaarschuwd.  Klik op de foto:

Nu ik weet hoe het werkt ga ik aan de slag met de eindeloze hoeveelheid harstikke leuke en grappige foto’s van m’n rooie duivel … want die zijn er ook. Maar dit afscheidsfilmpje moest ik eerst maken.

 
3 reacties

Geplaatst door op augustus 31, 2011 in Afscheid & rouw

 

3 Reacties op “Fly Joris, fly

  1. Dicky

    september 1, 2011 at 12:04 am

    Heel mooi en emotioneel , mooie foto collage met mooie muziek erbij. Ik voelde bij mij ook de emoties en ik had kippevel. Sterkte Marga, mooi gemaakt!!

     
  2. margali

    september 1, 2011 at 11:33 am

    Dank je Dicky. Ik hoef hier maar even naar te kijken om te weten dat het echt z’n tijd was, geen twijfel.
    En nu naar de leukere foto’s. Ik heb albums vol die ik kan inscannen. Heerlijke klus voor winterse dagen.

     
  3. Erica

    september 5, 2011 at 9:42 am

    Wat prachtig! Hier ook tranen, maar dat komt ook omdat ik Tommy vaak nog zo mis. Wat kunnen dieren toch veel voor een mens betekenen.
    Sterkte Marga, knuffel voor Coco!

    Groetjes,
    Erica

     

Geef een reactie

 
