RSS

Alles OK

15 Jul

Inderdaad ben ik dinsdag nog even naar Liesbeth gegaan. Coco’s temperatuur was opnieuw goed, ze was ’s nachts toch weer zelf gaan eten. Wel nog steeds pus uit haar linkeroogje maar Liesbeth vond het niet erg genoeg om direkt met zalf te beginnen.  Hopelijk zou het met een sisser aflopen. En inderdaad, ze ging wat beter eten, en het oogje hield zich rustig. Dus ik kon met een gerust hart die polsoperatie laten doen. Die is uitstekend verlopen. Ik kreeg te horen dat het echt verschrikkelijk ontstoken was, en dat de pees erg verdikt was. “Mevrouw hoe lang loopt u hier al mee?? …..”  Alles is netjes van binnen schoongemaakt en nu die peesbuis geopend is heb ik straks hopelijk geen last meer omdat de pees meer ruimte heeft gekregen.

De napijn viel me erg mee en ik kan veel meer doen dan me eerst verteld was. Coco optillen is erg moeilijk dat wel, maar ik kan haar capsules geven en me verder uitstekend redden. De wond is gisteren in het JBI gecontroleerd, ziet er schitterend uit. Heb meteen een beetje lichte fitness-oefeningen gedaan. Vandaag lopend met een boodschappenkar naar AH geweest en vanmiddag lekker in de zon gelegen. Typen gaat nu ook weer prima zoals je ziet …… 😀

 
4 reacties

Geplaatst door op juli 15, 2011 in Gezondheid

 

4 Reacties op “Alles OK

  1. Nadine

    juli 15, 2011 at 10:24 pm

    Ah, dat is gelukkig positief nieuws Marga!
    Sterkte met het herstel en een knuffie voor Coco.

    Liefs Nadine

     
  2. Marielle

    juli 16, 2011 at 4:39 pm

    Dat is dan toch goed nieuws! Zie, je, alles komt op zijn pootjes terecht!

    Liefs
    Marielle

     
  3. Mieke

    juli 17, 2011 at 2:16 pm

    Lieve Marga,
    wat een pech nou weer, daar zat je niet echt op te wachten. Ik hoop dat je je pols/hand/arm weer snel kunt gebruiken. Als we wat gaan mankeren aan onze ledematen dan zijn we ver van huis. En aan mamma-poli’s moet ik helemaal niet denken, ik hoop dat alles met een sisser afloopt.
    Vorige week zondag ben ik gevallen, over/in een konijnenhol!! voet verstuikt, tot met tenen blauw en 10 cm boven de enkel, ik mag van geluk spreken dat hij niet gebroken is. M’n knie is pimpelpaars en m’n rechter elleboog, gelukkig niet gebroken, alleen goed gekneusd, wat nog pijnlijker is een rib, gekneusd of gebroken, dat weet ik niet, maar gelukkig dat er pijnstillers bestaan. Ik voel me ook een beetje zielig, en wat is het vermoeiend als niet alles werkt!
    Marga sterkte met alles, ik hoop dat Coco weer opknapt.
    Groetjes Mieke

     
  4. margali

    juli 18, 2011 at 1:37 pm

    Lieve Mieke wat heb jij een pech joh! Wat een konijnenhol al niet kan veroorzaken … ik heb gehoord dat een kneuzing veel pijnlijker en hardnekkiger is dan een breuk, en vooral een rib is rot want iedere ademhaling voel je dan lijkt me. Ik leef met je mee … gelukkig dat pijnstillers helpen. Ik weet niet hoe het jou vergaat maar ik zit hier nu thuis met een pot thee op de bank met de tv aan. Kan de deur niet uit want kan niet fietsen, en bovendien regent het. Alle deuren potdicht, m’n mooie balkonnetje veel te koud en winderig en nat. Bah!! Ik denk dat ik morgen ga proberen te fietsen naar de kapper. Als je haar maar goed zit!! Het gaat met m’n pols gelukkig goed, ziet er heel mooi uit, kan er veel mee doen maar door de Tramadol ga ik soms een beetje te ver. Gek genoeg krijg ik dan een pijnscheut die daarna meteen weer verdwijnt, heel prettig als je van die chronische constant zeurende pijnen gewend bent. Dit is dus een makkie 😀
    En met Coco gaat het goed gelukkig.
    Lieve Mieke ik wens je heel veel sterkte en een snel herstel. Hou je taai hoor.

     

Geef een reactie

 
