RSS

Amsterdamse Zwerfkatten

05 Feb

De SAZ heeft een heel warm plekje in mijn hart: zij hebben ervoor gezorgd dat mijn Missy Almina in 2005 uit de achtertuinen werd gevangen nadat ze al een week lang dag en nacht had lopen schreeuwen van de honger. Ze was nog maar een kleintje, duidelijk wel ooit aan mensen gewend maar achtergelaten. Missy heeft nu een goed leven, mede dankzij de SAZ. En daarom heb ik een speciale pagina gemaakt over de ramp die de SAZ nu is overkomen. In de rechterkolom zie je die pagina vermeld staan.

Op 13 januari was er brand in hun opvang in Amstelveen waarbij 19 katten omkwamen. Zeven katten konden worden gered. De SAZ had niets meer. Als je op het logo klikt kom je op de website van de SAZ waar je kunt lezen wat er gebeurd is.

Op die pagina zal ook nieuws gemeld worden zoals dat aan mij en andere donateurs wordt doorgegeven. Er is een nieuwe lijst van spullen die nog nodig zijn.

 
1 reactie

Geplaatst door op februari 5, 2011 in Algemeen

 

Een Reactie op “Amsterdamse Zwerfkatten

  1. Maret

    februari 6, 2011 at 5:05 pm

    Afschuwelijk Marga, ik ben er stil van. Die arme dieren.

     

Geef een reactie

 
