RSS

Lieve lieve mamaatje,

27 Jan

het is al weer een jaar geleden dat je voor het laatst adem haalde. Onvoorstelbaar ver weg en tegelijk nog glashelder in m’n herinnering. Bijna iedere dag nog denk ik in een flits “dát moet ik straks mam vertellen” ….  altijd erop gericht om je dingen te vertellen die je interesse hadden en die je aan het lachen maakten, en “oh nee ….. dat hoeft niet meer”, denk ik dan. Straks ga ik samen met jou in gedachten een wandelingetje maken in Velserbeek. Ik zal ons plekje gedag zeggen. En hier een paar foto’s van een familieuitje waarbij papa en jij de slappe lach kregen (waarom ook weer Ineke?) en Ineke daar een foto van maakte.

Dag lief mens!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op januari 27, 2011 in Afscheid & rouw

 

Geef een reactie

 
