RSS

Terugkijken

31 Dec

Dit is de laatste dag van 2010.
Een memorabel en veelbewogen jaar.
Een jaar geleden was mam er nog, en nu niet meer.
Een jaar geleden was Joris er nog, en nu niet meer
Een jaar geleden was er geen Jan, en nu is hij er wel.
Al met al voor mij veel verdriet, maar ook vreugde.
Ik voel rust en balans, en ben een gelukkig mens.

Ik hoop dat jullie ook iets van rust van binnen kunnen voelen.
Dat er verdrietige dingen waren, maar ook goeie dingen.
En dat het komende jaar een goed jaar zal blijken.

Ik wens jullie allemaal gezondheid en heel veel goeds.

 
2 reacties

Geplaatst door op december 31, 2010 in Algemeen

 

2 Reacties op “Terugkijken

  1. mieke

    januari 1, 2011 at 8:22 pm

    Dag lieve Marga,
    Wat een mooie overpeinzing van 2010! en wat is een mens flexibel he? elke keer wekt dat mijn verwonderin; verdriet, geluk naast elkaar en dan besluiten dat je in balans bent en gelukkig; is dat niet het ultieme wat een mens kan bereiken?
    Marga, we hebben het gewoon goed!
    Groetjes Mieke

     
  2. margali

    januari 1, 2011 at 9:30 pm

    Lieve Mieke ik heb het inderdaad goed, en uit dat woordje “we” dat je gebruikt concludeer ik dat hetzelfde voor jou geldt …. en daar ben ik blij om.
    Een warme omhelzing voor jou.
    veel liefs
    marga

     

Geef een reactie

 
