RSS

Maandag

14 Dec

 Meneer laat het steeds minder toe om met de spuit gevoerd te worden. Ik heb natuurlijk een jarenlange routine opgebouwd dankzij Ben, maar Joris is niet zo makkelijk en heet geen Ben ….. Ik geef hem eerst z’n bakje om het zelf te proberen, ook soms een schoteltje want verandering wil ook wel eens helpen, maar zelf eten dat lukt nog niet. Hij accepteert de eerste spuit, maar daarna laat hij het voor een flink gedeelte gewoon uit z’n mond lopen. Kan toch moeilijk z’n kaken op mekaar klemmen.
Het wordt erop of eronder …. als hij gaat weigeren dan gaat het niet lukken. Hij mag het zelf zeggen …..

En ook Coco zit met een nieuw probleem: ze heeft haar hele leven colitis gehad, maar dat was helemaal onder controle met een Hill’s r/d dieet. Ik dacht dat ze eroverheen gegroeid was want omzetten naar nierdieet ging prima. Maar nu op 100% Gourmet gaat het weer fout. En dus moet ik terug naar nierdieet wat ze weigert. En a/d weigert ze ook, dus spuitvoeren wordt lastig (maar ga ik zeker n iet uit de weg). Zij gaat toch volgens mij de goeie kant op……

update 21.00 uur:

hij zat net nog weer heel wazig en vreemd naar de muur te staren. Volgens mij weer een hypo-richting (hij zit op z’n diepste punt na 2 uur na de insuline). dus heb hem maar wat natvoer gegeven. Dit keer beetje Gourmet, en daar heeft hij zowaar wat van gesnoept.
Ik ben doodmoe merk ik, na 2 dagen spuitvoeren, ook om 3 uur ’s nachts dus. Straks om 11 uur nog een keer en om 3 uur vannacht, en dan is het al weer morgen…..

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op december 14, 2010 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
