RSS

Dinsdag

14 Dec

Vannacht is hij bij me komen slapen, niet de hele nacht, maar een paar uurtjes. Spuitvoeren lukt nog steeds, hoewel hij een stuk morssiger is als Ben. Volgens mij zie ik tekenen van verbetering. De mogelijke hypo-richting van gisteravond was trouwens snel gecorrigeerd na wat voer. Kijken hoe het vanochtend gaat, en anders ga ik vanavond nog maar wat minder spuiten. Kan niet met Liesbeth overleggen want ze is er vandaag niet….
Coco zit nu op nierdieet met nog een beetje Gourmet. Haar poep was daarnet nog wel lichtbruin/beetje gelig, maar wel nog echte drolvorm dus die colitis is nog niet echt doorgebroken. En …. ze trok na het poepen weer ouderwets een reuze-spurt Op naar de nieuwe dag …… we maken er wel wat van.

 
6 reacties

Geplaatst door op december 14, 2010 in Algemeen

 

6 Reacties op “Dinsdag

  1. Marloes

    december 14, 2010 at 4:31 pm

    Wat een vervelende zorgen week allemaal! Heel veel sterkte voor jou. En natuurlijk beterschap voor beide lieverds.

     
  2. Dirk

    december 14, 2010 at 10:43 pm

    Dankjewel voor de details bijna in geuren en kleuren 🙂
    Nou ja, ik kan wel wat hebben…..

     
    • margali

      december 15, 2010 at 3:27 pm

      Ja sorry hoor Dirk: ik heet niet voor niets het “poep-en-pies-vrouwtje”. Ik zie daar gewoon van alles in … Jij kent Coco en haar geurtje heel goed, maar als ze echt colitis krijgt dan wil zélfs jij hier niet zijn denk ik. Dan meur je echt het huis uit …. Plus dat ik dan 4-6 keer per dag het hele huis kan gaan dweilen want ze saust alles onder…. moet er niet aan denken.

       
      • Dirk

        december 15, 2010 at 8:33 pm

        Ik mag tegenwoordig niet klagen maar ik ken het, veel geleerd van Candy en Avalanche…. En zo’n mooie staart is in dat soort tijden alles behalve een WITkwast.
        Enne…. Je wilt ook niet naast mij en andere kattenmensen in een restaurant zitten als je het niet na kan laten om mee te luisteren want voor je het weet gaat het gesprek over de uiteindelijke aspecten van de spijsvertering 🙂 En als ik het dan doorheb dat iemand zit mee te luisteren kan ik het niet laten om er nog een scheppie bovenop te doen 🙂
        Maar ja, je weet dan wel zeker dat ze de eerste tijd niet over gaan tot ondoordachte aanschaf van katje of hond!

         
  3. margali

    december 15, 2010 at 8:41 pm

    🙂

     
    • Dirk

      december 15, 2010 at 9:01 pm

      Dit gaat weer een heel andere kant op dan waar het over gaat maar voor de lezers heb ik nog een goede tip over hoe je snel van minder gewenste visite af kan komen.
      Voorwaarde is dat het bezoek melk in de koffie gebruikt (hoewel… als de act goed wordt uitgevoerd….) en je een kat hebt die gegarandeerd meewerkt.
      Mijn Teasertje was er een ster in. Je biedt koffie aan en je zet ondertussen al vast koffiemelk in een kannetje en suiker in potje op tafel. Belangrijk is dat je bezoek ziet dat jij hebt gezien wat er daarna gebeurt. Teaser zat binnen een minuut met een handje in de melk.
      Vervolgens serveer je de koffie en neemt doodleuk een scheutje melk (kat of geen kat ik vind het vies maar het gaat om het effect).
      Succes verzekerd! Behalve bij mij dan…. 🙂

       

Geef een reactie

 
