RSS

Mooie foto van mam gevonden

01 Sep

Door het slechte weer van de afgelopen week moest ik opeens andere bezigheden verzinnen, want op het balkon liggen was er niet bij. Er was een projekt dat ik al lang in m’n hoofd had: ik ben bij Fotofabriek weer gaan knutselen aan fotoalbums. Eentje van het afscheid van m’n werk, en toen iets heel speciaal voor mezelf: een klein boekje met foto’s van mam’s laatste weken. Misschien vinden mensen dat luguber, maar het is dan ook alleen voor mezelf, want het was een van de meest wezenlijke en belangrijke gebeurtenissen in m’n leven tot nu toe. Een klein fotoverhaal van die laatste weken, de kostbare kleine momenten, een foto van haar vlak na haar overlijden, en foto’s hoe ze opgebaard lag. Toen het boekje klaar was wou ik met een mooie foto eindigen en ben in de talloze uit elkaar vallende fotoboeken in de kast gaan snuffelen. Vond uiteindelijk deze foto, mam ten voeten uit …. wandelend met haar hondjes in Velserbeek, ik schat zo’n 20 jaar geleden.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op september 1, 2010 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
