RSS

Mazzel en zweef ……

08 Jun

Vanochtend ging ik m’n tas pakken voor een ontspanningstherapie-ochtend op het Jan van Breemen Instituut. Kwam in een la een oud leeg hoesje tegen voor een zonnebril. Vraag me niet waarom, maar ik keek in dat mapje ….en vond 90 euro ! Zou dat van mij zijn? zou mam dat verstopt hebben? Krijg nu de neiging om álles in m’n héle huis binnenstebuiten te keren 🙂

De therapie-ochtend was prima, maar wel een vergissing zoals ik al vermoedde. Het is ook idioot om zowel een uur groepstherapie als een half uur individuele therapie direkt achter elkaar te plannen. Ik heb nu afgesproken dat ik eerst de individuele Mindfulness therapie afmaak, en daarna de groepstherapie opnieuw ga beginnen. Ontspannen is best vermoeiend zo …. ga nu maar even ordinair stofzuigen.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op juni 8, 2010 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
