RSS

Uitgekookte Coco

03 Jun

Vanmiddag had ik een uurtje over voordat ik naar de manueel therapeut moest. Katjes hadden gegeten, en ik besloot om even een Mindfulness-oefening te doen. Sinds een paar dagen heb ik – ik weet het ik ben nogal achterlijk –  een MP3-speler en ik had daar wat van die oefeningen op gezet. Ik ging ze in m’n slaapkamer doen, en net op dat moment begon Coco te blèren…… eten hoefde ze niet meer, maar wat dan wel? Ik lag met m’n ogen dicht me te concentreren op m’n ademhaling, maar er werd geblèrd, in m’n tenen gebeten, aan de kastdeur gekrabd, en uiteindelijk werd het stil. Ogen stijf dicht, concentratie Marga ….en opeens voelde ik een ruk aan de oordoppen van die MP3 speler. Ik keek opzij (toch maar ogen opengedaan) en daar zat ze @#$%^%^ het snoer van de oordopjes door te knagen! Ze dacht zeker ook: dat ding moet uit, dan heeft ze eindelijk aandacht voor me….wég concentratie, weg innerlijke rust 😉  De MP3-speler doet het nog, en Coco ook nog…..dankzij het feit dat ze bliksemsnel wegrende….

 
1 reactie

Geplaatst door op juni 3, 2010 in Algemeen

 

Een Reactie op “Uitgekookte Coco

  1. Nienke

    juni 4, 2010 at 8:49 am

    haha, wat een lekker ding is het toch 😉

    Liefs Nienke

    PS het wordt een echte “balkondag” vandaag, die spookjes van mij zijn al lekker buiten.

     

Geef een reactie

 
