RSS

Koud

01 Dec

Opeens is het koud buiten. Ik voel het aan m’n botten …. niet fijn. Maar het geeft me wel de gelegenheid om eindelijk mijn cadeau van Ineke te gaan uitproberen: een set lakens en kussensloop van heerlijke zachte fleece. Ik heb vanochtend mijn bed daarmee opgemaakt en was er bijna meteen maar ingedoken….. zo aanlokkelijk zag het er uit. Volgens mij slaap ik vannacht als een roos.

Gister(maandag)ochtend om 6 uur stuurde ik Liesbeth een email om te vragen of ze Joris om 8.30 uur kon testen. Ik was er al een paar weken niet gerust op dat hij goed zat met z’n suiker, en bovendien was hij opeens sinds zaterdag slecht gaan eten. Natvoer ging nog goed, maar harde brokjes nauwelijkis. En dat tikt aan. Gelukkig had Liesbeth tijd, en Joris bleek lichte koorts te hebben en licht gezwollen keelklieren. Duidelijk ziekjes dus, en z’n glucose was dan ook flink hoger. Hij  zat op 18 en nog wat. Voor het eerst sinds lange tijd weer een Convenia-shot gekregen, en om half 10 was ik weer thuis.

Met Missy gaat het heel goed. Ellen schreef:  “is het geen mooi gezicht dat ze zichzelf zit te wassen. ze heeft nu de 2e bordje kip op vannacht zet ik visje neer voor haar. morgenavond ga ik een convenia spuit halen. ik hoop de laatste. verder loopt ze gewoon los en als ik aankom met eten loopt ze zelf naar de kittenkooi. ik heb nog geen braaksel gezien, iets wat ze toch wel regelmatig deed.
ze is bijna weer de oude vinden arie en ik”

 
1 reactie

Geplaatst door op december 1, 2009 in Algemeen

 

Een Reactie op “Koud

  1. marijke

    december 4, 2009 at 1:38 pm

    Lieve Missy, wat is ze toch in goede handen.

     

Geef een reactie

 
