RSS

Autovrije zondag? Lawaaiterreur !!

20 Sep

Ik ben razend! Half elf zondagochtend ….autovrije zondag. Prima! best ….. Op de website van Amsterdam staat “Het is een dag die in het teken staat van gezond bewegen in een schone stad”…… haha wat een nep…

50 meter van mij huis af staat nu LOEIhard een of andere band te spelen en een koor te zingen. En dat mag tot 17.00 uur doorgaan vandaag. Ik kan mezelf niet eens meer horen denken. Sta compleet te trillen.

PS:  ik zie dat ik op 21 september vorig jaar een soortgelijk bericht plaatste ….. blijkbaar zinloos om te proberen hier iets aan te doen. Ik ben natuurlijk een zuurpruim en …..wijf….

 
5 reacties

Geplaatst door op september 20, 2009 in Algemeen

 

5 Reacties op “Autovrije zondag? Lawaaiterreur !!

  1. Marloes

    september 20, 2009 at 11:37 am

    Nou, ik kan me wel voorstellen dat het geen pretje is als je een hele dag keihard muziek in je ‘voortuin’ hebt hoor! Veel sterkte! Hopelijk kom je gauw weer en beetje bij…..

     
  2. Mieke

    september 20, 2009 at 1:38 pm

    Hallo Marga,
    Ik kan mij er alles bij voorstellen, ik noem dit dan ook “luchtverontreiniging”. Je snapt echt niet waarom het allemaal zo hard moet, ondanks alle berichten dat veel jongeren al een gehoorprobleem hebben, mogen deze decibellen gewoon de lucht ingaan.
    Minister Klink mag wel een speciaal potje gaan maken voor al die mensen, (straks 45-tigers) die over een paar jaar een gehoorapparaat nodig hebben.
    groetjes Mieke

     
  3. marijke

    september 20, 2009 at 3:36 pm

    Je bent geen zeikwijf. Hier is het een eindje weg maar die bassen de hele dag word je gewoon helemaal gek van. Goddank wat dat betreft dat de winter er weer aankomt. Hier was elke week wel een aanleiding voor dit soort concerten.

     
  4. margali

    september 20, 2009 at 9:04 pm

    Na een uurtje werd het gelukkig iets minder erg, en had ik er aan de achterkant op m’n balkon minder last van….
    Inderdaad: ik begrijp ook niet hoe mensen in staat zijn om te leven met zoveel en constant lawaai. Wat me bv. hevig verbaasde toen ik voor het eerst op m’n werk in Houten kwam: er zaten heel veel collega’s met oordoppen in…..te werken terwijl ze naar muziek luisterden. Hoe dat in hemelsnaam kon? als je zo’n collega iets wilde vragen moest je zwaaien om z’n aandacht te trekken….van mij hadden ze het mogen verbieden.

     
  5. straaloogje

    september 27, 2009 at 9:55 pm

    Hoi lieve Mar,

    Hier in tailhac hadden we gelukkig geen autovrije zondag. Denk dat het hier altijd rustig is.
    Veel liefs van ons allen en wij hebben op afstand met je meegeleefd.

    xx Straaloogje

     

Geef een reactie

 
