RSS

Amitsa

30 Aug

Ik probeer m’n mailbox een beetje op te ruimen, en m’n achterstand in het beantwoorden van emails een beetje weg te werken…. En dat is best gezellig, want ik krijg vaak leuke mails. Met foto’s. Dus ik raak weer helemaal afgeleid als een kind in een speelgoedwinkel….

Zo heb ik net een mail beantwoord die ik nog voor m’n verjaardag kreeg….met foto’s van Amitsa, m’n pleegpoesje uit Israel, die nu met haar verzorgers in Nederland woont. Als ik Amitsa zie, dan moet ik aan Missy denken….gek hè? 😉

Amitsa2

 
1 reactie

Geplaatst door op augustus 30, 2009 in Algemeen

 

Een Reactie op “Amitsa

  1. Maret

    september 7, 2009 at 9:57 pm

    O ik kan me die verhalen nog goed herinneren.
    Was zo leuk om steeds te lezen. Wat is ze mooi geworden!

     

Geef een reactie

 
