RSS

Zo gezellig!

28 Aug

Gisteren kreeg ik onverwachts Ellen (van Missy) op bezoek. Ze had zin in een treinritje, en vroeg of ze een “bakkie kon komen doen”. Omdat mam haar ook ontzettend graag mag, was het meteen reden voor een feestje: er moest gebak komen. Dat is nl traditie: de eerste keer dat ik met mam  bij Ellen thuis op bezoek kwam had ze van die heerlijke Bossche Bollen, waar mevrouw Missy zich breeduit aan vergreep (zie foto), en sindsdien worden onze ontmoetingen opgesierd door iets lekkers.

DSCN3127

We konden nog buiten op het balkon zitten hoewel het vrij fris was. Heerlijk om eens ontspannen thuis te kletsen met een vriendin.

Het begint langzamerhand een beetje te wennen dat ik een ander leven heb. Ik krijg ook steeds meer contact met mensen in het sportcentrum, en merk wel hoe belangrijk het is om daar tijd voor uit te trekken. Omdat m’n leven hier erg gestruktureerd is vanwege de toenemende zorg voor mam, moet ik mijn eigen aktiviteiten goed zien in te passen, en dat lukt prima maar vereist wel planning. Als ik ruim de tijd wil nemen voor fitnees bijvoorbeeld, plus de eventuele bijkomende gesprekjes en voorbijvliegende grappen, dan moet ik de boodschappen dus niet aanluitend doen want dan red ik het niet om op tijd thuis te komen om mam te helpen met opstaan en aankleden. Het lukt me steeds beter om kleine dingetjes voor mezelf te doen. Maar het is en blijft oefenen ….

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op augustus 28, 2009 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
