RSS

Missy is boos!……

19 Aug

…. op Ellen die het gewaagd heeft om haar naar die rottige dierenarts te brengen waar niet één maar wel twéé grote kiezen getrokken zijn. De rest zag er goed uit gelukkig. Toen Ellen haar kwam halen en haar uit de bench wou tillen mocht dat pertinent niet….dat mocht de assistente wél … en thuisgekomen is de dame Missy onder de tafel gaan liggen en keurt Ellen geen blik meer waardig. Kijk, ik ben een watje, en zou dan proberen om haar een beetje te troosten. Ellen is spijkerhard 😉 en laat Missy rustig in haar sop gaarkoken….ze komt wel weer boven water in haar eigen tempo.

Ellen bedankt voor je goeie zorgen. Je zult dit wel niet lezen, maar ik ben erg blij dat die kleine dame bij jou zo goed verzorgd wordt. Er lopen  nu weer zoveel katten in de tuin hierachter, en zelfs 3 kittens van ca 4-5 maanden heb ik gezien…geen idee of ze van iemand zijn of dat ze zwerven. Ze zijn niet bang van mensen, want ze spelen met kinderen.

 
1 reactie

Geplaatst door op augustus 19, 2009 in Algemeen

 

Een Reactie op “Missy is boos!……

  1. marijke

    augustus 23, 2009 at 1:37 pm

    Marga wat fijn dat Missy zo goed verzorgd wordt. Laat die dame maar even denk ik ook.

    Wat rot dat er toch weer zoveel katten in de tuin lopen en ook kittens. Je blijft er toch mee bezig. Door mijn buren werd ik attent gemaakt dat er hier ook steeds een kat loopt, heb hem nog niet gezien en buren gezegd desnoods de dierenambulance te bellen.

     

Geef een reactie

 
