RSS

Lekker warm ….

02 Jul

Hoe warmer het weer, hoe beter ik me voel. Meer energie, en vooral veel minder pijn. M’n huis is in 2 zones verdeeld: het voorhuis wordt door de airco gekoeld zodat mam nog enigszins op de been blijft. Het achterhuis is – in vergelijking met de voorkant – bloedheet. Daar staat de middag/avondzon op te branden en is het zo’n 32 graden. Bij mam is het slechts 22 graden. Ik zit hier nog net niet met een muts en trui aan naar de tv te kijken (en in dit weblog te typen).

Ik heb trouwens een heerlijke balkonstoel met voetenbank, en geniet volop van de zon. Niet op het heetst van de dag, want ook ik word voorzichtiger met al die waarschuwingen voor huidkanker, maar aan het begin van de avond kun je nog lekker even bakken hier.

tn_DSCN5285

 
5 reacties

Geplaatst door op juli 2, 2009 in Algemeen

 

5 Reacties op “Lekker warm ….

  1. Straaloogje

    juli 3, 2009 at 6:12 am

    Dit is een echte stoel voor een pensionado !! En ik zie een boekje liggen. Poeh poeh wat heb je het toch zwaar….

    Tottemezo bij JvB

    xx Straaloogje

     
  2. margali

    juli 3, 2009 at 8:41 am

    Schandelijk!! ik weet het….. en maar klagen…. 😉

     
  3. Maret

    juli 8, 2009 at 8:54 pm

    Heerlijk Marga. Lijkt me een super stoel om eens met je ogen dicht op te genieten van het zonnetje . Hopen dat dat volgend weekend weer kan.

     
    • margali

      juli 8, 2009 at 9:39 pm

      Hey Maret, ik heb zo’n idee dat jij momenteel vakantie hebt? Was een paar dagen geleden eindelijk weer eens op je blog maar dáár ben je in ieder geval wel op vakantie voorlopig 🙂 Geniet er maar van, en ik hoop dat het weer mee zit. Aanstaand weekend zou het weer mooi worden.

       
      • Maret

        juli 16, 2009 at 8:59 am

        Hoi Marga,
        nee hoor, nog geen vakantie, pas de laatste week van juli en eerste twee van augustus. De eerste vakantieweek van mij is voor Kenji, die krijgt dan al zijn kiesjes getrokken en die week blijf ik dus ook gewoon bij hem voor het geval hij me nodig heeft :-). Logje staat even inderdaad onhold, ik heb er gewoon even niet zo’n zin in, weet ook vaak niet wat ik dan weer moet schrijven en ook om bij iedereen langs te gaan gewoon vaak geen zin. Niet dat ik ergens mee zit of zo hoor, maar gewoon andere dingen die ik dan liever doe :-). Misschien dat ik tegen de herfst alles weer eens in een ander jasje steek en verder ga.

        Groetjes,
        Maret

         

Geef een reactie

 
