RSS

Poesje wordt mager varken

03 Jun

Schreeuwend als een mager speenvarken ging Coco vanochtend mee naar Liesbeth. Ze had gisteren voor het eerst in weken weer goed gegeten (waarschijnlijk had ze me de afspraak met Liesbeth horen maken) maar het mocht haar niet baten: ze ging toch de mand in. Helaas kan ik er dit keer niet bij blijven omdat ze niet weten hoe laat ze vanochtend geholpen wordt. Er wordt meteen bloedonderzoek gedaan, en ik hoop dat het ook lukt om wat urine te pakken te krijgen want ik ben vannacht als een blok in slaap gevallen en werd pas wakker van de wekker. Geen ochtendplas opgevangen dus. Ik ga maar poetsen of zo ……

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op juni 3, 2009 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
