RSS

Paar uur later

03 Jun

Wát een bikkel!

Ze mag van de dierenarts Joost pas morgenochtend voor het eerst eten ….. want ze zou nog misselijk zijn, en veel bloed ingeslikt hebben waarschijnlijk. Ik heb me altijd door m’n kat laten leiden, en nooit door dat standaard-advies. en Coco is het dus niet met Joost eens. Eerst kort na thuiskomst even een flinke haarbal uitgekotst, zonder dat er ingeslikt bloed bij zat, dus dat zag er goed uit. Inmiddels om 8 uur ’s avonds heeft ze stapsgewijs al een hele fles Reaktiv op, 2 bakjes van haar eigen natvoer goed fijngeprakt, een papje van a/d met haar L-Lysine en glucosamine erdoorheen, en als toetje 5 mini-stukjes kaas….haar favo-toetje.

Ze ziet er nog een beetje versjangeleerd uit …. maar ze poetst al lekker. En oh ja: haar nierwaarden zijn goed !

tn_DSCN5269

 
6 reacties

Geplaatst door op juni 3, 2009 in Algemeen

 

6 Reacties op “Paar uur later

  1. Dirk

    juni 3, 2009 at 8:54 pm

    Hi Marga,

    Dat is “mijn” Coco 🙂
    Je weet dat ik vanaf de eerste ontmoeting een hoge pet van haar op heb! Ze doet wel afstandelijk maar ondertussen kijkt ze je aan met een uitdrukking van “okay, je mag hier blkbaar komen maar het is wel MIJN terrein en jij lijkt me katvriendelijk genoeg om te begrijpen wat ik bedoel!”.
    Verbaast me niets dat ze zich niets aantrekt van de collegebankenwijsheid(?) “Vandaag mag ze niet eten, morgen mag ze eten en overmorgen moet ze eten”. Coco is meer van “ik heb HONGER want ik heb gisteren ook al minder gekregen dan ik wilde”.
    Het kaasplankje maakte vast veel goed!

    Geef haar maar weer en knuffel van mij en haar collega viervoeters hier die zich (op een paar na) ter gelegenheid van bezoek onder het bed verstopten en dat terwijl ze niet eens wisten dat het dierenartsen waren 🙂

     
  2. Katja

    juni 3, 2009 at 10:54 pm

    Gelukkig dat het alweer veel beter met Coco gaat, hopelijk houdt ze alles wel een beetje binnen.Is dat wat ze aan haar kiezen heeft wat ze tegenwoordig FORL noemen?

    P.S.: Ben jij van Limburgse afkomst ?
    Ik ging versjangeleerd googelen in de veronderstelling dat het een soort Bargoens zou zijn, maar kom op allemaal limburgse teksten uit.

     
    • margali

      juni 4, 2009 at 7:48 am

      Klopt dat ze FORL heeft …vanaf nu dus goed in de gaten houden, want er is niks tegen te doen behalve trekken.

      Ik heb ruim 13 jaar met een Limburger samengewoond …. en daar hou je een tik van over. Niets negatiefs want we zijn nog steeds goeie vrienden, maar dat limburgse doet wel iets met je. Daarom gaan die limburgers die naar “Holland” trekken op den duur ook allemaal weer terug 😉

       
  3. marijke

    juni 5, 2009 at 10:16 am

    Gelukkig heeft ze het achter de rug. Kan mij voorstellen dat je haar gewoon laat eten als ze dat wil. Knuffel voor de mooie meid.

     
  4. Nadine

    juni 5, 2009 at 1:08 pm

    Jeetje, wat een avontuur voor je meiske! Gelukkig is het achter de rug.
    Die meiden zijn altijd zulke bikkels als je het mij vraagt. Lady is precies zo. Zodra ik haar thuis breng na een narcose, wil ze eten 😉 Ze weten het vaak beter dan wij he? Zij heeft ook een behoorlijke poos met zo’n leasie rondgelopen, zonder dat ik het door had… zo sneu…

    Fijn dat het nu goed gaat, hopelijk is de kiesjes ellende achter de rug nu! Geef je die stoere meid een knuffie van me?

    Liefs Nadine.

     
  5. miranda

    juni 14, 2009 at 6:48 am

    Hoi Marga,
    Ik was lang, veel te lang niet meer langsgeweest. Na het overlijden van mijn vader blijf ik maar wiebelen. En na gisteren wilde ik je eventjes mailen. Je hebt me altijd zo geweldig gesteund en daarom wilde ik je laten weten dat onze Silly gisteren is ingeslapen. Ook nieren…. Onze lieve schat moet ongeveer 13 jaar zijn geworden, daarvan heeft ze er negen bij ons gewoond. Het is goed zo, maar ik heb zo vreselijk veel verdriet… Ik heb nu gelezen dat je opgehouden bent met werken, ik denk dat het goed is voor je. Ik hoop dat je aan een fijne periode begint. Groetjes Miranda

     

Geef een reactie

 
