RSS

Ingepakt door een stoel

11 Mrt

Niet te geloven. Vanochtend reed Jan me naar Houten, we zaten op de linkerbaan, en plotseling ging een auto die we aan het inhalen waren zonder richting aan te geven naar links. Als ik zelf had gereden was het einde verhaal geweest. Jan moest vol op de remmen, maar hij deed het – vertelde hij later – zodanig dat de remmen niet blokkeerden. Mijn stoelzitting ging onmiddellijk aan de slag om me in te pakken zodat ik veilig vast zat: de zitting ging schuin naar boven in wigstand zodat ik niet naar voren kon schuiven, de zijkanten kwamen wat omhoog, en uiteraard blokkeerde de gordel. Ik zat helemaal ingepakt. Het had maar een haar gescheeld of  de beslissing of ik zal stoppen met werken was me uit handen genomen. Hulde aan Jan!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op maart 11, 2009 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
