RSS

Voorpret

24 Feb

ineke-mooi

Ja ik weet het ….ik ben helemaal stilgevallen. Niks te melden, behalve dan dat we er allemaal nog steeds zijn, dat ik nog steeds werk, m’n huishouden draaiende hou, nog zwem en als het kan ook nog naar fitness ga. Maar verder is het werkelijk afzien, al weken. Ik verga van de pijn, m’n vingers krijgen knobbelige dikke knokkels en ik laat tegenwoordig echt álles uit m’n handen vallen … daar kan ik razend van worden. Maandag met m’n zwemvriendinnetje besproken dat ik op een andere manier moet gaan leren werken met m’n handen. Vorig jaar met PijnManagement hadden vrijwel alle deelnemers daar problemen mee, en ik nog niet … en nu ben ik dus aan de beurt. En ik zal het ermee moeten doen, en ik ben niet de enige: bij het Jan van Breemen loopt iedereen te klagen over pijn door kou en nattigheid.

Ik richt me dus maar op iets leukers: mijn zusje Ineke komt naar ons toe. Op donderdag 2 april landt haar vliegtuig, en dit keer gaat ze bij ons hier logeren. Vroeger was dat onmogelijk vanwege Ben. Ik kon het haar niet aandoen om iedere nacht een paar keer wakker gemaakt te worden. Maar nu kan het dus wel … en ik verheug me.  Heel langzaam probeer ik mam te laten wennen aan het idee door af en toe een opmerking erover te maken, en zoals vandaag alvast een leuke koffiebeker speciaal voor Ineke aan te schaffen. Mam vond hem prachtig. We zien het al helemaal voor ons: ’n lekker bakkie koffie met z’n drietjes.

mok

 
2 reacties

Geplaatst door op februari 24, 2009 in Algemeen

 

2 Reacties op “Voorpret

  1. Nadine

    februari 24, 2009 at 9:27 pm

    Ik hoop op een spoedig en zonnig voorjaar voor je Marga.. Heel veel sterkte!

    Wel erg leuk dat je zusje komt! Heerlijk om naar uit te kijken 😀

    Knuf voor jou en de spinners
    Liefa Nadine.

     
  2. marijke

    februari 27, 2009 at 12:24 pm

    Leuk Marga dat je zus komt en kan blijven logeren.

    Mijn vriendin gaat ook steeds slechter met haar reuma en moet nu ook naar het van Breemen.
    Zij zijn bezig om in huis dingen te veranderen: bv in de keuken wat ze veel gebruikt in rekjes dat ze het zo kan pakken. Poten onder de bank zodat de bank op de grond staat en ze er niet onder hoeft te stofzuigen en meer van die dingen.

    Misschien is het iets om over na te denken.

     

Geef een reactie

 
