RSS

Amerikaanse Ben

02 Feb

Vannacht kreeg ik bericht dat Amerikaanse Ben ergens in januari overgeplaatst werd vanuit het asiel naar de dierenwinkel van Reber Ranch, en binnen 2 dagen geadopteerd was. Verdere gegevens ontbreken helaas omdat Monika haar vrijwilligerswerk moest stoppen toen al haar katten ernstig ziek werden. Maar ze is wel voor mij contact blijven houden, en kwam nu met dit bericht….

Ben, I wish you a long and happy life!

newben

En opeens realiseer ik me dat mijn Benneke vandaag 11 jaar geworden zou zijn……..

 
2 reacties

Geplaatst door op februari 2, 2009 in Algemeen

 

2 Reacties op “Amerikaanse Ben

  1. Miranda

    februari 7, 2009 at 12:42 pm

    schattig koppie hoor, ik snap wel dat ie na twee dagen een lekker mandje gevonden had.

     
  2. Nienke

    februari 7, 2009 at 8:42 pm

    blijft een schatje. Fijn dat hij geplaatst is.
    Wat een toeval dat dit bericht op de verjaardag van jouw Ben binnenkomt …..
    Nienke

     

Geef een reactie

 
