RSS

Speciaal voor Dirk!

01 Feb

tn_dscn5055

tn_dscn5056

tn_dscn5059

 
3 reacties

Geplaatst door op februari 1, 2009 in Algemeen

 

3 Reacties op “Speciaal voor Dirk!

  1. Dirk

    februari 1, 2009 at 1:42 pm

    En dat noem ik dus een echte “MatzyMatzy”!

    Voor de meeste lezers van dit weblog is er een beetje uitleg nodig, dus…

    Matzy Matzy is een vriendinnetje van me, maar wel een h*nd… Om precies te zijn een echte Australian Shepherd. Twee van mijn katjes zijn met haar opgegroeid hoewel Matzy die katjes eigenlijk helemaal niks vindt.
    Of ze het nu van haar hebben of niet allebei vinden ze het nodig om dezelfde begroeting als Matzy te geven. En dat is dus je languit op je rug aan de voeten van de “baas” te storten. Voor Matzy (http://www.xs4all.nl/~ricky/webcam/matzymatzy.jpg) ben ik alleen maar af en toe “DE baas” (als we met de echte baas op stap gaan gaat dat slijmen niet helpen) maar vriendjes zijn we beslist. Ze heeft nu puppen en daar mag niet iedereen aankomen. Tegen mij lijkt ze te willen zeggen “Neem er maar eentje mee, ik heb er toch genoeg”. Gaat echt niet gebeuren maar het geeft wel aan hoe we met elkaar omgaan…

    Groetjes,
    Dirk en de (s)katjes

     
  2. margali

    februari 1, 2009 at 2:48 pm

    Ze is echt een plaatje van een hond …

     
  3. Miranda

    februari 7, 2009 at 12:40 pm

    haha wat een heerlijke foto’s!

     

Geef een reactie

 
