RSS

Poesieplaatjes

05 Jan

Mijn moeder kan niet zo veel meer. Als ze zich goed genoeg voelt wil ze nog wel foto’s van Ivy in een album plakken. Ivy is de kleindochter van Richard and Ineke in Seattle, en we krijgen regelmatig – om mam aan het plakken te houden – een hele rits foto’s van de jongedame.

ivy967

En vervolgens gaat mam elke bladzijde met foto’s nog verfraaien met ouderwetse poezie-plaatjes (oftewel poesieplaatjes zoals wij vroeger zeiden). Aan mij de taak om te zorgen voor voldoende plaatjes, en ik kan je vertellen: dat is een heidense klus, want áls je al iets kunt vinden, dan zijn het vaak van die lelijke moderne plaatjes. En juist die nostalgische plaatjes zijn zo mooi. Ik heb nu een waar Walhalla voor poesieplaatjes gevonden bij Kinkerbrug Kreatief.  Een online store voor allerlei hobby artikelen. Uitstekend werkende online-shop, en ze hebben ook een winkel. En daar ben ik vanmiddag mijn eerder gedane bestelling gaan ophalen, want ze zitten toevallig bij mij in de buurt.  Als je daar binnenstapt zou je zelf zin krijgen om te gaan knutselen.

8820-82751       8820-823171

Kortom, mam kan weer gaan plakken. Misschien stimuleert het haar een beetje.

(als je op de afbeeldingen klikt krijg je een vergroting, en hier de link naar de webwinkel van Kinkerbrug Kreatief)

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op januari 5, 2009 in Algemeen

 

Geef een reactie

 
