RSS

Ben is erg ziek

11 Nov

Het ging zo goed met Benneke sinds hij half september een Convenia-prik had gehad. Hij at weer vrij goed, was weer wat aangekomen. Maar een paar dagen geleden, in de nacht van vrijdag op zaterdag stopte hij opeens met eten. Zaterdagmiddag werd het me duidelijk waarom: hij deed een heel klein plasje. Er zat dus blijkbaar weer iets in die blaas te rommelen. Gisteren moest ik zelfs hals over kop met hem naar Liesbeth omdat ik bang was dat hij verstopt zat. Dat was niet het geval, maar zijn blaas bleek echt heel erg pijnlijk. Hij kreeg weer een Convenia prik voor de zekerheid. Is duidelijk beroerd, eet niet uit zichzelf en ligt maar te liggen.

tn_dscn4911

Het gaat niet goed met Ben. Hij eet nog steeds niet uit zichzelf. Hij stinkt naar urine, ik kan alleen geen nattigheid voelen …… Hij loopt nauwelijks, en als hij loopt dan is dat met een beetje wijdbeens, en wankel.

Dit gedrag heb ik nog nooit meegemaakt, en het zit me niet lekker.

 
4 reacties

Geplaatst door op november 11, 2008 in Algemeen

 

4 Reacties op “Ben is erg ziek

  1. Nienke

    november 11, 2008 at 10:59 pm

    ach, wat ligt hij er beroerd bij 😦
    Is hij ook weer afgevallen? Zal haast wel natuurlijk, als hij niks eet.
    Mag je hem nog wel dwangvoeren of laat hij het niet toe?
    Pfff, ik weet het niet Marga, die foto geeft me geen goed gevoel (ik heb van Kokkie ook zo’n soort foto).
    Maar aan de andere kant: Ben is Ben en die heeft al zo vaak voor verrassingen gezorgd …..
    Dat wijdbeens lopen herken ik wel een beetje van Daan, hij houdt zijn rug dan ook erg vreemd, maar die mankeert gelukkig niks momenteel (zal het gelijk afkloppen!)
    Knuff voor Ben,
    liefs Nienke

     
  2. Nadine

    november 12, 2008 at 2:13 pm

    Oh verdorie Marga 😦
    Ik kan me indenken dat dit je niet goed zit…. Heb je hem al op pijnstillers staan?

    Heel veel sterkte en beterschap voor je mooi schat.
    Liefs Nadine.

     
  3. Maret

    november 12, 2008 at 7:01 pm

    Vreselijk Marga. Ik hoop voor je dat dit weer een tijdelijke dip is en dat hij er snel uit is. Heel veel sterkte in ieder geval.

    Dikke knuffel
    Maret

     
  4. margali

    november 12, 2008 at 10:42 pm

    Ben krijgt geen pijnstillers: zijn maag is erg vqan streek, en dan zijn pijnstillers eigenlijk heel erg slecht, irriteren de maag nog meer. Dus plassen moet op eigen kracht

     

Geef een reactie

 
