RSS

Halloween en de lappenmand

02 Nov

Hier de jaarlijkse foto’s van onze amerikaanse dames, kleindochters van m’n zus Ineke, in Halloween-costume:

Kennedy op de foto met een mobieltje genomen, dus een beetje wazig:

en Ivy:

en dit keer ook adorable opa Richard, want die moest – uiteraard ook in kostuum – naar z’n werk als buschauffeur (nice legs Richard !!!!).

En deze foto’s geven me een big smile op m’n gezicht. De meiden worden groot. En ik voel me langzamerhand als een leeftijdgenoot van m’n moeder….sinds 1 week zit ik thuis, omdat ik verga van de pijn in m’n rug, heup en been. Terwijl ik in de keuken bezig was trok het er zondagavond langzaam in, en werd het steeds erger. De volgende ochtend kon ik niet eens een broek, sokken of schoenen aantrekken. Ik heb Jan gebeld en heb me huilend van de pijn in de auto laten zakken, met m’n tas vol papieren van m’n werk want die móesten terug naar Houten. Terwijl Jan op me bleef wachten alles afgeleverd en uitgelegd, en toen als een speer weer naar huis.

Sindsdien zit ik thuis: zwemmen en fitness gaat niet, ik slik veel pijnstillers anders verkramp ik van de pijn, mam werd helaas (misschien door mijn gekreun?) ook weer ziek, dus het was afzien vorige week. Het gaat nu iets beter na een manuele-therapiebehandeling, maar jammer genoeg moet ik tot donderdag wachten voor een volgende sessie. Hopelijk kan ik komende week thuis wat werken want ik word kierewiet van het hangen en stilzitten. Mam is lief (hoewel ….door haar eigen problemen schiet ze ook nogal eens uit haar slof) maar ik mis m’n taxiritjes en het contact met m’n collega’s.

 
3 reacties

Geplaatst door op november 2, 2008 in Algemeen

 

3 Reacties op “Halloween en de lappenmand

  1. Nienke

    november 2, 2008 at 3:23 pm

    He getsie, balen dat je zoveel pijn hebt dat je helemaal “uitgeschakeld” was ……
    Leuke Haloween foto’s, ik zal je zo nog wat recente kattenfoto’s sturen!
    Sterkte, Nienke

     
  2. Katja

    november 5, 2008 at 10:43 am

    Jee Marga, en je hebt ‘normaal’ al zoveel pijn, krijg je dit er ook nog bij… hopelijk gaat het inmiddels beter en heb je weer wat kunnen doen zodat je je niet ook daarbij nog eens verveelt. Heeft die rug/heup/been nu te maken met de aandoening die je toch al hebt of heb je daar bovenop nog iets van spit of hernia gekregen (heb er geen verstand van zoals je hoort)? In ieder geval sterkte en beterschap gewenst !

     
  3. margali

    november 5, 2008 at 7:24 pm

    Hi Katja, dank je wel voor je berichtje!
    Het gaat wel wat beter gelukkig. Ik kan weer m’n schoenen aantrekken (hoewel nog moeizaam). Deze week ga ik 4 ochtenden thuiswerken, en nog niet naar Houten. Als ik met de taxi naar m’n werk ga zit ik zo’n 4-5 kwartier stil. En hoe comfortabel die stoel ook is, ik kan niet effe een rondje lopen … ik werd gisteren door Sietse de chauffeur gebeld, en ik heb hem gevraagd of de volgende taxi een extra verlengde kan worden, bijvoorbeeld een limousine 🙂 zodat ik af en toe even de benen kan strekken en een rondje kan lopen.
    Gisteren en vandaag heb ik lekker gewerkt. Gaat uitstekend, en ik zat er weer helemaal in. En in Houten zijn ze blij dat ze weer wat problemen bij me kunnen dumpen.

     

Geef een reactie

 
