RSS

Volle dag, met aanval van Ben als toetje?

11 Sep

Rond 8 uur vanavond kreeg Ben opnieuw een aanval (voor zover ik weet dus de 3e).
Ik was in de keuken, hoorde een kat braken, vond Ben in de achterkamer brakend. Daarna stond hij op z’n 4 poten, stilletjes heen en weer te zwaaien. Hij bleef wel staan. Ik heb hem een klein stukje verder geduwd om te zien of hij kon lopen, en om te voorkomen dat hij in de kots zou gaan liggen/vallen. Hij zwaaide licht met z’n achterlijf. Heb hem op het balkon gezet, en daar liet hij zich rustig door z’n pootjes zakken. Bleef wel contact met me houden, pupillen beetje klein (in het buitenlicht horen ze toch groter te zijn? of juist niet? kan ik nooit onthouden). Hij was erg rustig, beetje wezenloos.
Kwartiertje later ging hij lopen, normaal plassen en poepen op de bak, en daarna wou hij eten…. zo’n aanval is niet mijn favoriete eetlustopwekker zul je begrijpen… Hij ligt nu rustig op schoot, zich te wassen. De eerste aanval werd ook voorafgegaan door braken. Zou het toch iets neurologisch zijn…..? Deze foto is van vlak na deze episode:

De dag begon al vroeg met trainen in het JBI-sportcentrum, daana thuis werken. De dakbedekkers van koffie voorzien, want ons dak wordt gerenoveerd. Vervolgens de trapliften-meneer ontvangen, die werkelijk lyrisch (zijn woordkeus) was over onze trap: de meest perfecte trap voor een traplift. Heerlijk ruim. Hij streeft ernaar om zodanig een offerte uit te brengen dat wij niets hoeven bij te betalen. Als het mogelijk is zal hij weinig gebruikte 2e-hands liftstoelen offreren. Dat zou echt heel mooi zijn. Volgens hem hebben we ook de beste man bij de gemeente die de zaak moet beoordelen: kundig, technisch heel goed, en een oog voor de mens achter de aanvraag..En hij wil vooral dat alles snel afgehandeld wordt. Toch zal het wel begin november gaan worden voordat die traplift er is.

 
3 reacties

Geplaatst door op september 11, 2008 in Algemeen

 

3 Reacties op “Volle dag, met aanval van Ben als toetje?

  1. Nadine

    september 11, 2008 at 8:09 pm

    Hoe meer licht, hoe kleiner de pupillen. Dus dat lijkt me oke… Wel weer een hoop onzekerheid zo 😦

    Die lift klinkt goed! Hopelijk gaat het helemaal lukken. Dat soort dingen duren altijd zo vreselijk lang voordat het geregeld is. Maar gelukkig wordt er nu actie ondernomen….

    Liefs,
    Nadine.

     
  2. margali

    september 11, 2008 at 8:37 pm

    Ja toen ik er later over nadacht wist ik het weer. Ik ben met die dingen een sukkel hoor. We zien wel wat maandag ons brengt.
    De lift wordt denk ik heel mooi, en al met al gaat het toch nog vrij snel (tot nu toe).

     
  3. marijke

    september 12, 2008 at 2:04 pm

    Je hebt inderdaad de ideale trap voor dit soort liften. Ik hoop dat het toch snel gaat gebeuren.
    Benneke, wat zou er toch met hem zijn?

     

Geef een reactie

 
