RSS

Ditjes en datjes

07 Aug

De handleiding voor de katten is nog steeds niet af, maar Liesbeth heeft inmiddels wel mijn “laatste wil” in haar computer opgeslagen (en dus geaccepteerd). Ik moet toch echt meer werken aan die handleiding: uitleg over Joris en z’n insulinespuiten is al een heel klus…

Ik heb heerlijk zitten knutselen aan m’n website. Afgelopen week moest ik iemand op het kattenprikbord uitleggen hoe ik spuitvoer. Opeens bedacht ik me dat Ineke er foto’s van had gemaakt, en die staan nu hier

Met mam gaat het moeizaam: ze had enorm last van de hitte. Toen ik de airco aan wou zetten protesteerde ze dat die zoveel lawaai maakt. “Mam: je kunt kiezen: hitte of herrie!” Ze wou geen van beiden, kortom …. ze had het moeilijk, begrijpelijk. Ik zelf bloei pas op bij 25 graden, en heb ook heerlijk in het reumabad gezwommen tijden de hitte. Wel heel luxe: in deze vakantietijd is het heel rustig en hadden we een heel zwembad voor vijf mensen.

Verder heb ik mezelf enorm verwend met deze schitterende Le Creuset stoofpan. Kost een kapitaal, maar hij moet geweldig zijn: ik kan stoofvlees erin doen, op het vuur zetten en er niet meer naar omkijken. Ben benieuwd want ik ga het morgen proberen.

Over koken gesproken: vandaag kreeg ik een envelop in de bus, met daarin een cd bevattende ongeveer 1300 kookrecepten. Toegestuurd door de arbeidsdeskundige van het UWV, met wie ik zo’n goed gesprek had tijdens mijn herkeuring voor m’n WAO. Ongelooflijk wat uitgebreid en mooi om te bekijken. Smullen!

 
2 reacties

Geplaatst door op augustus 7, 2008 in Algemeen

 

2 Reacties op “Ditjes en datjes

  1. Mieke

    augustus 8, 2008 at 12:01 pm

    Hallo Marga,
    Ik ben jaloers op je! op de Creuset pan en alle recepten! dat moet allemaal overheerlijk worden.
    Fijn dat het zwemmen je zo bevalt, dat is echt heerlijk.
    En die handleiding, die komt heus wel, het is al fijn dat de DA het begrijpt en ervan afweet,een geruststelling. Ik zag pas geleden bij de apotheek allerlei soorten oordopjes voor elk soort lawaai! zou dat iets zijn voor je moeder? het waren niet die gele dopjes, ook niet die wasbolletjes. Voor als het nog een keer heel warm wordt>
    Succes met recept en pan, we horen toch nog wel wat je zoal hebt gemaakt?
    groetjes Mieke.

     
  2. Nico zekveld

    december 30, 2008 at 12:30 am

    Hoi Margali,

    Mag ik je vragen waar jij in dat reumabad zwemt?
    Wij zoeken ereen maar kunnen alleen in amsterdam wat vinden (jan van Galen), wellicht weet jij iets dichter bij huis

    ik woon in aalsmeer,

    ik hoop dat je wilt reageren, Alvast dank, Nico

     

Geef een reactie

 
