RSS

Er gebeurt veel ….

19 Mei

en ik kan het amper bijhouden. De komende 2 weken gaan nog hectischer worden …. m’n agenda staat vol.

Allereerst Benneke: sinds m’n vorige bericht van vrijdag is Ben beter blijven eten. Maar ik zag hem nog steeds niks drinken. De schotels onder de waterbakken bleven droog …. er werd niet geroeid 😉 Ook vond ik ondanks zijn goede gedrag dat hij af en toe in een dip zat, en dan veel sliep. Volgens mij koorts …vraag me niet waarom ik dat denk. Maar vandaag is hij echt gaan drinken: natte plekken op de vloer, voetbaden. Niet gedacht dat ik daar ooit zo blij mee zou zijn. Morgen nog een keer voor controle naar Liesbeth, maar ik vermoed dat het OK is nu, hoewel hij nog niet helemaal beter is.  We hebben nu 2.5 week ziekte gehad met € 340 kosten voor behandelingen, onderzoek en meds,  plus dagelijkse voedingskosten van 5 à 6 euro per dag. Ben is één van de redenen waarom ik moet blijven werken 😉

 

Ben vandaag met z’n spitse koppie.

Woensdag heb ik een gesprek op m’n werk over hoe nu verder. Ik ben benieuwd hoe dat zal verlopen. En volgende week maandag om 8.30 uur heb ik een afspraak voor een WAO-herkeuring. Ook erg spannend.

Vandaag was de laatste “terugkom-dag” van m’n PijnManagement groep. Het was een goed gesprek, met helaas maar weinig deelnemers. Ik heb verteld dat ik nog steeds dagelijks bezig ben met wat ik geleerd heb, dat ik ondanks veel meer pijn toch niet het gevoel heb zoals vorig jaar dat ik een hulpeloos slachtoffer ben van m’n pijn. Ik slik helaas veel pijnstillers, maar ik heb er goed over nagedacht en heb er mijn eigen methode voor gevonden. Tot nu toe werkt die.

Toen snel naar huis, lunch maken voor mam en de katten, en weer terug naar het zwembad. Heerlijk gezwommen met Straaloogje ….we waren er hard aan toe want de afgelopen 2 keer was wegens feestdagen uitgevallen.

Zo, en nu ga ik hier opruimen en proberen op een redelijke tijd in m’n bed te komen. Morgen thuiswerken en naar Liesbeth ….ik doe het maar per dag.

 
1 reactie

Geplaatst door op mei 19, 2008 in Algemeen

 

Een Reactie op “Er gebeurt veel ….

  1. Nienke

    mei 20, 2008 at 4:24 pm

    Gelukkig is Ben weer gaan drinken ! Zijn koppie ziet er minder spits uit dan die van een paar jaar geleden vind ik.
    Succes met al je afspraken binnenkort !
    Groetjes Nienke en 2 weer gezonde katjes

     

Geef een reactie

 
