RSS

Heet

11 Mei

Mam weet niet meer waar ze het zoeken moet van de warmte. Ik had begrepen dat het vandaag de laatste hete dag zou zijn, maar hoor nu dat het nog minstens tot woensdag gaat duren. En dus vanavond toch maar de airco aangezet. Ik heb zo’n rijdbaar apparaat, handig aan te sluiten. Maar helaas moet je wel regelmatig een grote watertank weer vullen. Plus dat zo’n ding toch behoorlijk wat herrie maakt. Maar ja, je moet wat. Schuifdeuren op een kleine kier open want uiteraard moeten de katten in en uit kunnen lopen. Je snapt natuurlijk wel dat deze langharige katten voor geen goud in die gekoelde ruimte verblijven. Ze gaan lekker in de hitte liggen.

Voor mij is dit weer heerlijk. De zon staat de hele middag op m’n balkon. Ik wacht wel tot laat in de middag voordat ik ga zonnen, want ik merk dat de zon heter aanvoelt dan vroeger….. of zou ik er toch minder goed tegen kunnen?  Dus ik ben wat voorzichtiger. De spanning van de afgelopen week komt er wel een beetje uit. Ben heeft vannacht gegeten, voor zijn doen vrij aardig. Maar  verder vandaag weer niets meer. Toch is volgens mij een knop op bij Ben: ook het spuitvoeren gaat ietjes beter. Het blijft mij een raadsel wat er met hem aan de hand is.

 
4 reacties

Geplaatst door op mei 11, 2008 in Algemeen

 

4 Reacties op “Heet

  1. Erica

    mei 12, 2008 at 12:03 pm

    Hoi Marga,
    Wat fijn dat het iets beter gaat met Ben. Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan.
    Je nieuwe weblog ziet er mooi uit. De tekst is goed te lezen op die donkere achtergrond.
    Groetjes, ook aan je moeder, en veel sterkte met alles!
    Erica

    @ Erica:
    Meid het gaat dus echt niet …. vannacht niks gegeten, vanochtend ook niks. Dus ik hou hem puur op spuitvoeren aan de praat momenteel. Morgen naar Liesbeth. Hij is (nog) niet uitgedroogd, dus ik denk dat we morgen halen zonder tussenstop vandaag voor infuus.

     
  2. Erica

    mei 12, 2008 at 12:41 pm

    Nu vind ik je weblog nog mooier en duidelijker. Is dit de definitieve versie of ga je er nog iets aan veranderen?
    Groetjes,
    Erica

    Hi Erica, m’n zusje in de USA protesteerde dat ze dat de letters te klein waren, dat ze zwart veel te somber vond, dat m’n weblog ondanks alle problemen een vrolijk weblog is (waar haalt ze het vandaan?) en dat ze met al dat zwart waarschijnlijk nog maar weinig zou komen lezen. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben….
    Ik vind dit nog het meest lijken op wat ik had, maar ik vind het lettertype niet mooi. Kan ik helaas niet veranderen. Blij dat je het mooi vindt. Je kunt bij deze club in een druk op de knop het uiterlijk vernaderen….heel makkelijk.

     
  3. marijke

    mei 12, 2008 at 1:02 pm

    Jeetje Marga. Was even niet geweest en wat een ellende weer met Ben. Joh, dat eist wel zijn tol denk ik al die zorgen.
    Ik hoop dat jullie hem er weer doorheen slepen.
    Naar voor je moeder deze warmte.
    Sterkte en knuf voor Ben op zijn koppie.

     
  4. margali

    mei 12, 2008 at 1:15 pm

    Bedankt Marijke, we kunnen alle duimen gebruiken.

     

Geef een reactie

 
